Monday, 22 October 2012

Pink Road

Pink Road from H&M
I think I got this nail polish last year or so, it's very probable that it's not available anymore...but at the same time, it's not a very unique shade, so I believe you can easily skip it. I mean, I love the polish, especially because of this large and retro bottle, simple font etc so I had to buy it! The shade is nice though, bright raspberry pink with cool undertones. Also, painting is very easy because of the formula, Pink Road is very opaque and you can get away with just one coat. I applied two though and I have no idea why it looks a bit sheer, boo! (or maybe I am obsessed?) My camera always accentuates sheerness, or rather creates sheerness as it's not sheer at all in person. Anyway, it's a very cool nail polish, I always like pink nails and I'm really happy with the quality of H&M polishes. 

                                                                          *  *  *

Pink Road, H&M
Wydaje mi się, że kupiłam ten lakier ponad rok temu, więc raczej już nie można go dostać...z drugiej strony nie jest to wielka strata, bo lakier nie jest zbyt oryginalny (ja już wtedy nie mogłam upolować ślicznej zieleni z tej serii). To znaczy, sam lakier jest świetny ale łatwo go czymś zastąpić. Ja musiałam go kupić, bo zakochałam się w tej dużej, nietypowej  nieco retro butelce, prostej czcionce. Sam odcień jest bardzo ładny, taka żywa, nasycona malina z chłodnymi tonami. Malowanie jest też bajecznie proste, bo lakier bardzo dobrze kryje - spokojnie można dać jedną warstwę. Ja nałożyłam jednak dwie i na zdjęciach wydaje się nieco prześwitujący (lub mam obsesję). Mój aparat strasznie podkreśla przezroczystość lakieru a raczej sam ją stwarza, bo na żywo naprawdę świetnie kryje. Podsumowując, lakier jest naprawdę ekstra, zawsze lubię różowe paznokcie...i o ile nie przepadam za ubraniami z H&M, to z jakości lakierów jest bardzo zadowolona.


10 comments:

  1. Bardzo ładny nasycony kolor :D Uwielbiam takie lakiery!
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Jeszcze nie mam żadnego lakieru z H&M,trzeba będzie spróbować :)

    ReplyDelete
  3. no on kryje jak cholera, twój aparat jest dziwny :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. no wiem, niedługo stracę zdrowie przez ten aparat. :P to pewnie wina oświetlenia bardziej, ale nie chcę zmieniać miejsca swatchowania...swoją drogą robi się tak najbardziej przy różowych i czerwonych lakierach. paranoja jakaś,o!

      Delete
  4. jeden z ładniejszych odcieni różowego ;)

    ReplyDelete
  5. Butelka przegenialna, mogłabym mieć takie wszystkie lakiery! *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, tak, tak. cudowne są, każdy kolor wyglądałby w takiej świetnie. :>

      Delete
    2. dajcie spokój, malować się tym długim pędzlem nie da po ludzku ;p

      Delete
    3. właśnie, taki hipsterski dizajn a Ty na pędzelek patrzysz, phi!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...