Friday, 26 October 2012

Party Fever, Kleancolor

Hello,
It's Friday so I thought I'll post a weekend-oriented nail polish. I went for Party Fever from Kleancolor. I layered it over some navy blue creme nail polish - I used approximately 2 coats  of Party Fever (depended on how the glitter spread). The polish itself is a combination of fine red glitter and bigger hex chunks (mostly purple, gold and light blue), all in clear base. It's really really pretty...but there are two things I don't like about this polish. For one, it's very smelly (and I can stand a lot) secondly, it never really dries properly. Application is alright, but the glitter tends to shift a lot because clear base is very runny and it's very hard to apply just a little of it. I cannot hate this polish because it looks amazing, but I don't feel like trying more Kleancolor varnishes, which is a shame...they've got many great pieces... oh well, maybe some day I'll change my mind.

                                                                   *   *   *

Jako, że jest już piątek pomyślałam, że dam dzisiaj jakiś weekendowy lakier. Padło na Party Fever z Kleancolor. Nałożyłam go na jakiś ciemno niebieski kremowy lakier - użyłam jakichś 2 warstwy Party Fever (zależnie od tego jak rozłożył się brokat). Sam lakier to kombinacja drobnego czerwonego brokatu i większych kawałków, fioletowych, złotych i niebieskich - wszystko to w bezbarwnej bazie. Połączenie i lakier są bardzo bardzo ładne...ale są dwie rzeczy, które nie pasują mi w tym lakierze. Po pierwsze bardzo mocno i brzydko pachnie (a ja naprawdę potrafię dużo znieść), po drugie nigdy dobrze nie wysycha. Maluje się nim okej, chociaż brokat dość łatwo się przemieszcza, chyba głównie dlatego, że bezbarwnej bazy jest bardzo dużo i praktycznie nie da się jej mniej nałożyć. Nie mogę jednak nie lubić tego lakieru, wygląda naprawdę świetnie. Jednak w żadnym stopniu nie jestem skuszona, żeby kupować więcej lakierów Kleancolor. Mocno żałuję, bo niektóre ich propozycje są naprawdę ekstra...no ale cóż, może kiedyś zmienię jeszcze zdanie!



My cam went crazy :)  Aparat trochę mi zwariował. :)

15 comments:

  1. zajebisty jest, kce kce kce :x

    ReplyDelete
  2. mi też się podobają ich propozycje, ale ciągle nie mogę się namyślić :)

    ReplyDelete
  3. Piękności. Na tym lakierze jest świetny!

    ReplyDelete
  4. bardzo spoko ;) idealny na imprezę np

    ReplyDelete
  5. Na Sylwestra będzie jak znalazł! :)

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia. Lakier świetny!

    ReplyDelete
  7. Bleee... Źle mi się kojarzy,szczególnie w buteleczce ;-P

    ReplyDelete
  8. uuuuuuu takiego brokata to ja jeszcze nie mam :D

    ReplyDelete
  9. Szkoda, że taki problematyczny, bo efekt zacny. Ja mam tylko jeden Kleancolor, niebieski shimmer, i mi wsio gra (i smrodkiem też nie różni się od lakierów innych firm).

    ReplyDelete
    Replies
    1. bo to te brokaty walą jak jasna cholera, fuj. i nie wysychają :/

      Delete
  10. Genialne połączenie. Szkoda, że śmierdzi i w ogóle, bo daje fajowy efekt.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...