Wednesday, 31 October 2012

Parlez-vous OPI?


Parlez-vous OPI?
Well, the majority of blogs are all about Halloween today, but I do not celebrate Halloween so I'll stick to regular nail polish. I thought Parlez-vous OPI was a great choice for today. The weather is dull and grey over here and this shade reminds me of foggy evenings. :) I bought this polish ages ago when it was very popular and trendy - I expected it to be much lighter, whereas my version is rather dark (have they released two versions or the swatches were just misleading?), but I still loooove it. It's a dusty, smokey purple...there are many shades like that, but this one is way prettier and I haven't found anything as cool as Parlez.


                                                                  *      *      *
Parlez-vous OPI?
Co prawda teraz większość blogów jest o Halloween, ale ja tego nie świętuję więc skupię się na zwykłym lakierze. Doszłam do wniosku, że Parlez-vous OPI idealnie dziś pasuje. U mnie pogoda jest lekko dołująca i poszarzała, a ten kolor kojarzy mi się z takimi zamglonymi wieczorami. :) Kupiłam ten lakier całe wieki temu, kiedy był jeszcze popularny i na topie - spodziewałam się, że będzie sporo jaśniejszy, a moje wersja jest dość ciemna (nawet zastanawiam się czy wypuścili dwie wersje czy po prostu zdjęcia są tak mylące?)...aleeee i tak go uwielbiam, Przykurzony, dymny fiolet...teraz jest dużo takich kolorów ale moim zdaniem ten jest dużo ładniejsze i szlachetniejszy niż większość z nich. Nie znalazłam nic tak fajnego jak Parlez.





19 comments:

  1. e tam wersji parleza to jest z 5 pewnie (a ja wiem na pewno o 2 - różowej i fioletowej)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo, ale bym chciała też różowy. :P

      Delete
  2. Śliczny (nie mam go, idę się pocieszyć Delią 137 i Modelką Purple Ash :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm...czemu ja jeszcze nie mam Purple Ash? Teraz ją chcę przez Ciebie, phi! :P

      Delete
  3. przecudowny , wspaniały kolor ! uwielbiam OPI :)

    ReplyDelete
  4. Piękny! Żałuję trochę, że go nie kupiłam, jak był normalnie dostępny...

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ja się dziwię samej sobie, że miałam taki przebłysk i go kupiłam. Zwykle jestem ze wszystkim w tyle. :P

      Delete
    2. ba nawet JA go kupiłam a przecież nie lubię takich :P

      Delete
    3. No już dobrze, wiem - gdzie ja wtedy miałam musk -.-

      Delete
  5. Mam podobny kolor, ale racja- ten jest zdecydowanie przyjemniejszy niż mój ;)

    ReplyDelete
  6. O nie! On mi zupełnie umknął, a to sie nie godzi żeby TAKI kolor umknął!

    ReplyDelete
  7. Brzydal ale pociągająca:-) Podoba mi się szalenie.

    ReplyDelete
  8. Je ne parle pas OPI ;p
    Po raz setny stwierdzam, że pasują Ci takie klory ;>

    ReplyDelete
  9. śliczny! masmy chyba w dużej mierze spójne gusta :))

    ReplyDelete
  10. Such a pretty and mellow color

    ReplyDelete
  11. Świetny kolor, taki nieoczywisty :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...