Sunday, 28 October 2012

Nail Art Sunday: Kittens!


Helllooo!
I know everyone's posting Halloween nail art and so on, but I did it last week and apart from that I'm more into blanket/hot cocoa/kitten mood. It's snowing over here, I just feel like drinking tea, cocoa watch films, read books and annoy my cat. These are definitely spring kittens, I'm going to come up with autumn cats for sure. :D Stay tuned!


                                                                      *   *   *

Wiem, że teraz na blogach jest zalew halloweenowych wzorków...ja już wstawiłam swoje w zeszłym tygodniu, a poza tym teraz bardziej jestem z nastroju kocykowym/kotowym i ciepłokakaowym. U mnie już pada śnieg, mam tylko ochotę na siedzenie pod kocem, picie herbaty, oglądanie filmów, czytanie i denerwowanie mojego kota. Te koty akurat są zdecydowanie wiosenne - postaram się zrobić jakieś typowo jesienne koty jak najszybciej. Miejcie oczy dookoła głowy! :D




17 comments:

  1. świetne! :D kocham koty :)

    ReplyDelete
  2. awwwwwww:3 ale słodkiee! Kocham kociaki;)

    ReplyDelete
  3. najbardziej urocze zdobienie jakie kiedykolwiek widziałam!:)
    zapraszam w wolnej chwili do mnie:)

    ReplyDelete
  4. super kotki w super kolorach :)

    ReplyDelete
  5. slodziaki i te noski serduszkowe.. <3

    ReplyDelete
  6. Fajna odmiana przy tych wszystkich trupkach,czachach itp. :)

    ReplyDelete
  7. Haha wow this is so cute and adorable I really love it

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...