Thursday, 18 October 2012

My Nail Care: Second Nail, Isadora

Hello,
Some people asked about my nail care routine so I thought I'll publish a few posts about it (for instance nail polish removers, new hand creams, files, treatments etc.), even though it's very basic as I don't have any problems with my nails.
I decided to start with Second Nail from IsaDora which is my favourite treatment & base. It is a bit pricey and small (6ml) but very long lasting, so I believe it's money well spend. It can be also used as a nail polish base and it works great - in my eyes any nail polish lasts way longer every time I use it. I also think it prevents from staining. My nails are rather strong and healthy (they never break), so it's hard for me to say if it improves condition of my nails...what I noticed though is that my nails look much sleeker and glossier after I remove Second Nail. It is slightly milky, it makes your nails look prettier and whiter, so it's also great if you don't want to wear any strong colour but you don't want bare nails at the same time.

                                                                           *  *  *

Kilka osób pytało mnie o pielęgnację paznokci, więc pomyślałam, że powinnam  się wreszcie za to zabrać i sukcesywnie będę publikować notki o podobnej tematyce (np. o zmywaczach, nowych kremach, pilnikach, odżywkach itp.) pomimo tego, że moja pielęgnacja jest raczej podstawowa i nie mam większych problemów z paznokciami.
Postanowiłam zacząć od Second Nail z IsaDory, ten produkt jest moją ulubioną odżywką i bazą. Jest nieco drogi i przy tym mały (6ml) ale bardzo bardzo wydajny, więc mimo wszystko warto się nim zainteresować. Możemy spokojnie używać go jako bazę i uważam, że świetnie się sprawdza - zaobserwowałam, że z tą bazą każdy lakier wytrzymuje zawsze dużo dłużej (w porównaniu np z bazą Color Club, OPI czy Nail Art Essence). Wydaje mi się, że równie dobrze chroni przed przebarwieniami. Moje paznokcie są raczej zdrowe i mocne (nigdy mi się nie łamią), więc trudno mi ocenić jak odżywka wpływa na kondycję paznokci...zauważyłam tylko, że po zmyciu paznokcie są gładsze i lekko błyszczące. Slecond Nai jest nieco mleczy, dzięki temu paznokcie wyglądają dużo ładniej i są delikatnie wybielone. Sprawdza się też świetnie gdy nie chcemy/nie możemy malować na jakiś mocny kolor, ale nie chcemy też chodzić z "gołymi" paznokciami.


13 comments:

  1. przydałaby mi się taka bazao - odżywka :D nie lubię, jak mam szpony zafarbowane :/

    ReplyDelete
  2. Dostanę ją w rossmanie albo w drogerii natura? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj nie. Ja widziałam IsaDore tylko w Douglasach, drogeriach Hebe i chyba w Superpharm.

      Delete
    2. A Ty gdzie ją kupujesz? Wygląda świetnie na paznokciach i chyba muszę ją kupić :)

      Delete
    3. Ja swoją akurat wygrałam w konkursie wzorkowym na wizażu, ale myślę, że w którymś z tych wymienionych sklepów będzie dostępna.

      Delete
  3. Daje fajny efekt wybielenia, co by się przydało na moje lekko żółte paznokcie...

    ReplyDelete
  4. ona jest rewelacyjna, nie znam lepszej bazy niż ta isadora, na niej się wszystko trzyma jak przyklejone <3

    a w ogóle nagi whale :x

    ReplyDelete
    Replies
    1. No mój debiut w negliżu na blogu. :> :P

      Delete
  5. Piękne masz te paznokcie :D A odżywka wydaje się fajna :) Ja jednak jestem wierna Eveline 8w1 total action :)

    ReplyDelete
  6. Zgadnij co mam właśnie na paznokciach?? :D
    To mój ulubieniec ostatnich dni :)

    ReplyDelete
  7. uo rety, ale Ty masz sliczne paznokcie!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...