Wednesday, 10 October 2012

London, Kobo

London 30, Kobo
Yet another "city" Polish from Kobo's latest collection. After Montreal, it's time for London. I had to have this nail polish because I love London. I'm posting it today, because I'm heading to London tonight. :) I think the shade fits London...but at the same time, London is really colourful and diverse, so grey is not the only way to portray London.
Back to the polish, it applies nicely, formula is good and opaque (I applied between 2-3 coats, but it's not runny or sheer). The finish is a pretty glossy creme. I don't know if it's only my impression, but all cremes from this collection dry extremely fast, which is always great. The shade is nice, rather neutral leaning towards cool tones (which suits me better), so I'm really happy with it. It's also light enough to look clean and smart on hands (some darker and warmer greys tend to look muddy and dirty on my hands). Now I'm back to packing my bags and see you next week. Hope you're going to miss me! :P

                                                                           *  *  *

London 30, Kobo
Na dzisiaj kolejny "miastowy" lakier z najnowszej kolekcji Kobo. Po Montrealu przyszedł czas na Londyn. Musiałam mieć ten lakier, bo uwielbiam Londyn...a piszę o nim dzisiaj, bo wieczorem właśnie tam wyjeżdzam. :) Wydaje mi się, że kolor idealnie pasuje do tego miasta...ale jednocześnie London jest też kolorowy i zróżnicowany, więc ta szarość jest dla mnie też nieco stereotypowa.
Wracając już do lakieru, maluje się nim przyjemnie, konsystencja jest w sam raz, dość dobrze kryjąca (nałożyłam 2-3 warstwy, ale nie jest wodnisty czy transparentny). Wykończenie jest ładnie błyszczące i kremowe. Nie wiem czy tylko mi się wydaje, ale wszystkie kremowe lakiery z tej serii schną baaardzo szybko, co oczywiście bardoz mi pasuje. Sam odcień jest ładny, raczej neutralny delikatnie w stronę chłodnych tonów (co bardziej mi pasuje), więc jestem bardzo zadowolona. Poza tym jest wystarczająco jasny, żeby wyglądać wrażenie czystych i eleganckich dłoni...ciemniejsze i cieplejsze szarości często wyglądają u mnie tak błotniście i brudno, a ten jest idealny...No nic, wracam do pakowania i do zobaczenia w przyszłym tygodniu. Mam nadzieję, że będziecie za mną tęsknić! :P









13 comments:

  1. bardzo ładny odcień ;) poszukuję czwegoś podobnego.

    ReplyDelete
  2. ja mam Venice z tej serii, również szybko schnie, to lubię ;)

    ReplyDelete
  3. Bo że mgła, to zaraz Londyn. Pfff. ;P Baw się dobrze! Oh wait, przecież będziesz :D

    ReplyDelete
  4. jak na szaraka, to bardzo ładny :)

    ReplyDelete
  5. Udanego pobytu! Kup i pokaż Modelki :)

    ReplyDelete
  6. Śliczny odcień, mam bardzo podobny Revlon i jak na szarość wyjątkowo lubię go nosić.
    Życzę udanego wyjazdu i dużych lakierowych zakupów - korzystaj, jak możesz! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. o też mam tego Revlona, fajny jest

      wracaj już z moimi modelusiami ;p

      Delete
  7. Świetny odcień szarości :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...