Saturday, 6 October 2012

Jeans 3, Wibo

Jeans 3, Wibo
That's a very interesting varnish in my collection, because I haven't got anything similar. It comes from their tiny Jeans series (it includes about 3 colours only)  and strangely enough, it really resemble jeans, at least to me! It's a mid blue shade, which is quite bright. The formula is pretty thin, so I applied 3 coats (just in case). It's not very shimmery in daylight, it becomes very sparkly in the sun though. I'm a huge fan of blue creme polishes, but such a polish is great for a change. I also really liked the brush in this one, it's not too big, not too tiny and it's very soft, so it's easy to control everything. ;) I actually bought Jeans 3 in June and haven't had a chance to wear it yet...I suppose it's going to be amazing for sunny winter days and Christmas time.


                                                                      *  *  *
Jeans 3, Wibo
To bardzo ciekawy lakier w moim zbiorze, głównie dlatego, że nie mam jeszcze ani jednego niebieskiego w tym stylu. Pochodzi z niewielkiej Jeansowej kolekcji Wibo (chyba składa się z ok. 3 kolorów)...i o dziwo, bardzo kojarzy mi się z jeansem, nie wiem jak Wam. :) To taki średni niebieski, ale dość jaskrawy. Formuła jest nieco wodnista, więc nałożyłam 3 warstwy na wszelki wypadek. W świetle dziennym nie wygląda na aż tak drobinkowy, natomiast w słońcu bardzo się mieni. Jestem wielką fanką wszystkich niebieskich kremów, ale taki lakier to świetna odmiana. W tej serii bardzo spodobały mi się też pędzelki, nie są ani za duże ani za małe, a w dodatku bardzo miękkie co ułatwia kontrolowanie malowania. Tak właściwie to kupiłam go jakoś w czerwcu, nie miałam jeszcze okazji go nosić...wydaje mi się, że będzie idealny na słoneczne zimowe dni albo na święta. :) Myślę, że można je spokojnie jeszcze dostać w Rossmannach, za ok. 5-6zł.


Sunlight/ Słońce





11 comments:

  1. ale dziwny, taki zmrożony trochę :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. on mi się kojarzy z tą Chinką, chyba z Island Escape, ale nie wiem. ;p

      Delete
  2. nie podoba mi się za bardzo ten kolorek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szkoda, ale może następnym razem coś wpadnie Ci w oko. ;)

      Delete
  3. Mam go i jestem z niego bardzo zadowolona ;) Osobiście jednak wolę go nosić w wersji matowej

    ReplyDelete
  4. Nietypowy kolorek, ale podoba mi się :)

    ReplyDelete
  5. Ja nie przepadam za niebieskimi lakierami, u kogoś mi się podoba, a na swoich paznokciach nie mogę z nim długo wytrzymać

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam identycznie z niektórymi odcieniami zielonego. ;)

      Delete
  6. CUDOWNY!!!!! ALE NIE MOGE GO NIGDZIE ZNALEZC ;/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...