Monday, 8 October 2012

Green Parrot 160, My Secret

Green Parrot 160, My Secret
One of their spring/summer polishes. Actually it's one of my favourite shades from this line, because it reminds me of Four Leaf Clover (China Glaze), which I always wanted to buy, but never managed because of my endless wishlist. It's a cool toned green or turquoise on green side. It has good opacity, two coats are enough. There is this very 'solid', plastic effect to it...it looks very bold on hands. That's a great polish, works great for foot as well. I also love its name, I always wanted to have a parrot when I was a kid. :) P.S. I think in real Green Parrot is more cool toned/blue but I was really tanned when I was swatching, so I suppose, it looked more warmer on my hands because of that,


Green Parrot 160, My Secret
Kolejny lakier z wiosenno-letniej serii. Widziałam jeszcze większość kolorów w swoich DN, więc jeśli jeszcze jakiegoś nie macie, to zachęcam do polowania. :) To jeden z moich ulubieńców, głównie dlatego, że przypomina mi Four Leaf Clover z China Glaze, który zawsze bardzo chciałam mieć ale nigdy nie udało mi się go kupić (ciężko wszystko mieć z niekończącą się listą lakierowych pragnień :)). Lakier świetnie kryje, dwie warstwy spokojnie wystarczają. Daje taki płaski, nieco plastikowy efekt...bardzo odcina się od dłoni, co osobiście mi się podoba. Bardzo lubię ten lakier, fajnie sprawdza się też na stopach. Poza tym uwielbiam go za nazwę, jako dziecko zawsze marzyłam o papudze. :) P.S Wydaje mi się, że Green Parrot jest nieco chłodniejszy/bardziej niebieski na żywo...ale kiedy robiłam zdjęcia byłam dość opalona i przez to lakier wyglądał na cieplejszy. 

P.S.2 My Secret ma wreszcie swój profil na Facebooku. Klikamy


10 comments:

  1. *Cries* What a perfect kelly green. I absolutely love this color! It's beautiful and shiny!! <3

    ReplyDelete
  2. ale ładny ten kolor, a jak lśni :)

    ReplyDelete
  3. świetny kolor, muszę się za nim rozejrzeć, możę jeszcze uda mi się go upolować :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Powinny jeszcze być, u mnie chyba większość kolorów jest stale uzupełniana. :)

      Delete
  4. na górze róże, na dole bez
    a ten lakier to nudny jest

    ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zielone kremy nie są nude tylko osom! :P

      Delete
    2. wiesz co jakoś on mi nie leży, four leaf clover niby mam i też stoi. a przecież wiesz, że lubię zielone kremy :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...