Monday, 1 October 2012

GIVEAWAY WINNER





*drums*

 *bębenek*



:D



Yay, it took me some time to find the winner, I knooow! Luckily I had more time today at last, and here it is. Obviously, the question about the number of Whale's nails wasn't serious and each answer I considered to be correct. :) I must say that you were really creative and I had lots of fun going through all of the answers. It was also amazing to see how many new subscribers I got...I didn't really expect that. I hope that at least some of you are going to stay with me after you've heard the results. I'm collecting new treats for my readers, perhaps I'll bring something from England, too. So stay tuned! :)


                                                                         *  *   *

Ogłoszenie wyniku zajęo mi trochę czasu, wieeeem. Na szczęście dziś miałam nieco więcej czasu i wreszcie za to się zabrałam. Oczywiście pytanie o to, ile paznokci ma Wieloryb nie było na serio i po prostu nie było tutaj złych odpowiedzi. Muszę przyznać, że niektórzy byli bardzo kreatywni i uśmiałam się porządnie czytając odpowiedzi. Poza tym bardzo zdziwiłam się, że tak dużo osób wzięło udział...mam nadzieję, że chociaż niektórzy z nowych przybyszy będą jednak nadal subsykrybować, mimo ogłoszenia wyników. :) Znów zbieram nowe rzeczy dla Czytelniczek, postaram się też o jakiś łup w Anglii. :)


Jeszcze raz gratuluję, Paramore. :D




6 comments:

  1. Congratulations to the winner

    ReplyDelete
  2. Aaaa, nie wierzę! :D
    Nawet nie wiesz, jak mi poprawiłaś mój dzisiejszy wisielczy humor... :))
    Baaardzo dziękuję!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...