Thursday, 25 October 2012

153 Sensique

153 Sensique
That's a new polish from Sensique included in their regular line, it's number 153 - I would say it's a bit of a shame that they don't have names, but still, I really like their polishes. They've got comfortable brushes, decent quality and the price is low. Can I ask for more? The shade is unique to me, because I don't have that many green polishes - it actually reminds me of peas. :) It's cool because it is noticeable and it definitely stands out but at the same it's  not extremely bright. Application is smooth and pleasant - two coats in the photos. There are more exciting colours in this collection (I find it hard to find something unusual, having so many polishes, so I was really surprised!), I'll try to publish them as soon as possible.

                                                                         *   *   *

153 Sensique
Nowy lakier z podstawowej serii Sensique, nr 153 - trochę szkoda, że nie mają nazw, szczególnie, że niektóre lakiery Sensique mają nazwy...ale i tak je lubię. Mają niezłą jakość, bardzo wygodny pędzelek, a w tym wszystkim cena nas nie straszy. Czego chcieć więcej? :) Odcień wydaje mi się dość oryginalny, ale to pewnie dlatego, że nie mam aż tylu zieleni w swoim zbiorze. Ten odcień jak nic kojarzy mi się z groszkiem. :) Bardzo mi się podoba, bo jest jest zauważalny i ciekawy, ale jednocześnie nie razi po oczach. Malowanie jest bezproblemowe, kryje ładnie - na zdjęciach są dwie warstwy. Wsród nowych lakierów jest kilka bardzo fajnych kolorów (mając tyle lakierów ciężko trafić mi na coś naprawdę ciekawego, więc jestem bardzo zaskoczona). Postaram się wrzucić ja na blog jak najszybciej. :)


11 comments:

  1. Nie będę oryginalna, niestety... Ale muszę napisać te dwa słowa....
    Kolor jest prześliczny!
    To w zasadzie trzy sowa :P

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładny groszek :) Ja również mam nie za wiele zieleni w kolekcji ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumnie porównując mnie z "normalną osobą" to jednak mam dużo tych zielonych. :D :D

      Delete
  3. Ładny, nawet bardzo ale nie lubię na swoich paznokciach takich kolorów:-S

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nawet lubię, ale muszę mieć wyjątkowy nastrój i chęć na taki kolor - więc w sumie nie noszę ich zbyt często.

      Delete
  4. muszę go porównać z chg gaga for green i tym starboardem (:

    ReplyDelete
  5. Nie no -nie mogę się napatrzeć na ten kolor! Ja zielony uwielbiam,a ten jest bossski!

    ReplyDelete
  6. Mam coś bardzo podobnego z AllePaznokcie,nie odbarwia płytki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze go nie nosiłam, ale myślę, że z takim kolorem lepiej zawsze uważać. Przy podobnych kolorach zawsze używam dobrej bazy, czasami nakładam nawet dwie cienkie warstwy podkładowe - ale ja mam obsesję. :)

      Delete
  7. niestety ja za zielenią nie przepadam ;)

    ReplyDelete
  8. Ojej, fajna zieleń :) Akurat zielonego lakieru jeszcze nie mam, więc może się skuszę.

    Lubię tą uliczkę ( bo to chyba uliczka i budyneczki), która zawsze Ci się odbija w paznokciach :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...