Friday, 14 September 2012

Summer 17, Miyo

Yet another Polish brand, Miyo, apologies to my international readers. The thing about Polish brands is that there are plenty of them and they are so inexpensive that it's impossible to stop yourself from buying! I suppose that many of you understand me. :)
 Back to the polish though, Summer is a lovely pink-red polish with super glossy finish. It looks a bit more pale and muted in the bottle, but it doesn't translate to the nails - it is a vivid, juicy red with very subtle pink tones. Alright, it's not the most unique and great shade ever, but I often like to wear something simple and "normal". I love Summer's gloss, so amazing without any top coat. I applied 2-3 coats and it looked opaque, it's not as sheer as in the photos.

                                                                           *  *  *
Summer, Miyo to taki dość typowy różowo-czerwony lakier, dodatkowo ma bardzo błyszczące wykończenie. W butelce jest nieco bardziej jasny i zgaszony - ale paznokciach wychodzi inaczej, jest jaskrawy i bardzo nascyony, a różowe tony nieco giną (przynajmniej przy mojej karnacji). Wiem, że to nie jest super wyszukany lakier, ale mimo to, bardzo go lubię. Czasem mam potrzebę na jakiś prosty i "normalny" kolor na paznokciach. Poza tym jestem zachwycona tym połyskiem, bez wspomagania żadnym top coatem. Nałożyłam 2-3 warstwy i lakier kryje dobrze - na zdjęciach może sprawiać wrażenie lekko przezroczystego, ale w rzeczywistości taki nie jest i nie zaliczyłabym go do lakierów jelly.



18 comments:

  1. bardzo ładny letni kolorek :)

    ReplyDelete
  2. ja tam powiedziałabym że to arbuz a nie lato haha:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo, coś z arbuza też w sobie ma, szczególnie w butelce. :)

      Delete
  3. Fajna odmiana od zwyczajnej krwistej czerwieni :)

    ReplyDelete
  4. Na żywo to żarówka, ale z kategorii tych łagodniejszych - mam i lubię, chociaż te 3 warstwy czasem schną zbyt długo ;)

    ReplyDelete
  5. wygląda przyjemnie
    i do tego ten połysk =)

    ReplyDelete
  6. i ja sie go tak pozbytam tak hyc i juz?:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm, to ja mam go od Ciebie?:P

      I tak takich nie lubisz, phi!

      Delete
  7. I really love the color of this polish! <3
    Love your blog, what about following each other? :)
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...