Monday, 17 September 2012

Recycle, China Glaze

Recycle was one of my first China Glaze polishes, I purchased it when my nail polish mania begun. Back then it was very very difficult to get any grey creme nail polish (does anyone remember?)...The only one that I encountered was something from YSl, but it was sold out at my Sephora store. It was also tricky to order Recycle, because everyone was purchasing it...aaaw, memories! Anyway, I love this nail polish, it is still one of my favourite grey polishes, because it's fairly dark and neutral. My hands look ugly with grey nails usually, unless they are very light, very dark (or leaning towards blue/green), warm greys shades are the worst, but I love to look at them, ha! Application is fine (personally I cannot handle China Glaze brushes <flooding>, but I know that many people love them). I applied 2 coats and it has a lovely shine.
 
                                                                   *  *  *

Recycle był jednym z moich pierwszych lakierów China Glaze, zamówiłam go na samym początku mojej lakierowej obsesji. W tamtym okresie było naprawdę bardzo bardzo trudno zdobyć szary lakier (Ktoś to jeszcze pamięta?)...Jedyny jaki kojarzę, to jakiś z YSL, ale dość szybko zniknął z mojej Sephory. Zresztą, nawet Recycle było ciężko zamówić, bo był wtedy bardzo popularny...ach te wspomnienia. :) W każdym razie, bardzo lubię ten lakier i to zdecydowanie jedna z moich ulubionych szarości, głównie dlatego, że jest neutralny i dość ciemny. Moje dłonie wyglądają brzydko z większościa szarych lakierów - chyba, że są bardzo jasne,ciemny albo z zielonymi/niebieskimi nutami. Ciepłe szarości są zdecydowanie dla mnie najgorsze, choć lubię je oglądać. Malowanie jest w porządku, lakier zapewnia ładne krycie (na zdjęciu dwie warstwy). Osobiście nie umiem sobie dać rady z pędzelkami China Glaze (zalewają skórki i ciągle mi z nich kapie...ale wiem, że wiele osób je chwali, więc to raczej ja jestem łamagą).


16 comments:

  1. spoko, ja pędzelki lubię ale i tak zalewam ;P Za to ostatnio jakieś miotłowate mi się trafiają albo źle obcięte ;/

    A kolor nie mój, właśnie to taki najgorszy dla mnie średni szary :D

    ReplyDelete
  2. Lubię go brdzo. Jak dla mnie pędzelki OPI nie mają sobie równych, żadne tam Essie i ChG.. wolałabym jakość ChG z pędzelkiem OPI, taki sen lakieromaniaczki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, to chyba dla mnie też ideał. :) Wolę jakość Chinek, a pędzelki OPI mi nie przeszkadzają - szybko i sprawnie się maluje i nic nie cieknie ani nie kapie.

      Delete
  3. Ja świetnie pamiętam te czasy... marzył mi się dobrze kryjący szary lakier, taki typowo szary bez skrętów w beż czy zieleń. Aż w końcu natrafiłam na tę Chinkę- już innego nie szukałam. Jest śliczny:)

    ReplyDelete
  4. piękny odcień, muszę się wyposażyć w coś podobnego ;)

    ReplyDelete
  5. Nie lubię takich kolorów, trochę jak paznokcie trupa :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, mi się tak nie kojarzą... Chociaż w sumie nawet lubię taką "trupią" estetykę, więc ma to sens.

      Delete
    2. Oczywiście nie chciałam, żeby to zabrzmiało niemiło :)

      Delete
  6. szarości nie dla mnie są, ale w zbiorach mieć trzeba:D podoba mi się na Twoich paznokciach.

    ReplyDelete
  7. dla mnie Chinki to świętość :D choć szarość jakąś mam i raczej rzadko używam.

    i doszłam do mega wprawy z ich zgrabnymi pędzelkami, za to nowe szerokie essie mnie doprowadzają do szału! :/

    mam dość wąskie paznokcie i mam problem z pomalowaniem małego - zarówno essie jak i opi... :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, dla mnie są przeciwieństwem zgrabności, ale wiadomo, każdemu służy co innego. :) U mnie OPI sa akurat jak mały paznokieć, a resztę mogę machnąć na dwa razy. Essie cienki jeszcze ujdzie, bo jest krótki, a z długich Chinek mi cieknie i jakieś nieporęczne są...ale dla mnie ogólnie pędzelki mają niewielkie znaczenie, byle nie były popsute. ;)

      Delete
  8. fajny szarak, już od pewnego czasu zbieram się do zakupu :)

    ReplyDelete
  9. How funny, this was one of my first China Glaze polishes too about a year and a half ago! And I've never worn it either! ):

    ReplyDelete
  10. Don't have gray polish, this one is gorgeous, I think I need to get me one.

    ReplyDelete
  11. Sympatyczny szaruszek :) zapraszam do mnie: http://perfectbody-fit.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...