Tuesday, 11 September 2012

Purple Rain, Models Own

Purple Rain, Models Own
First of all, I had to buy it just for its name. Secondly, the shade itself is really cool. It's a muted, slightly washed out navy blue...I know the name suggest something purple, but for me it's rather blue. It definitely has something purple in it, but it isn't so obvious and noticeable. Anyways, it's still amazing - I haven't got anything similar and I can't think of any similar nail polish in general. Application is really easy, it's opaque and easy to handle. I used two coats and they dried super quickly - that's why I love Models Own polishes so much (I think you can go away with one thicker coat as well, but I prefer thinner coats). BTW, I don't know if you're aware, but they're collecting 'likes' on Facebook to start their 50% sale. Have a look if you haven't heard yet...I can't wait for purchasing looooads of them! :D Click Click

                                                                           *  *  *

Purple Rain, Models Own
Po pierwsze musiałam kupić ten lakier ze względu na samą nazwę. A po drugie, sam kolor jest naprawdę ekstra. To dość dziwny, zgaszony i trochę wypłowiały granat...wiem, że nazwa wskazuje na fiolet, ale ja jednak widzę granatowy. Ma w sobie jakieś nuty fioletowe ale nie są tak oczywiste i widoczne. W każdym razie lakier jest super - nie mam podobnego odcienia i nie kojarzę innego lakieru, który mógłby być podobny. Malowanie jest też bardzo proste - super krycie i duża łatwość malowania. Nałożyłam dwie warstwy i wyschły bardzo szybko - właśnie za to tak uwielbiam lakiery Models Own (w sumie to pewnie przy grubszej warstwie można nałożyć tylko jedną, ale ja tak nie lubię). Aha, nie wiem czy wiecie ale firma właśnie zbiera "lajki" na Facebooku, żeby zacząć wielką wyprzedaż -50%. Popatrzcie sobie jeśli nie widziałyście...nie mogę się doczekać wielkich zakupów! Klik Klik



17 comments:

  1. nazwa dość nieodpowiednia do koloru :D

    ReplyDelete
  2. Purple rain kojarz mi się z taką szaroburą jesienną deszczową pogodą, zachmurzonym ciemnym niebem i w sumie ten lakier ma taki kolor, więc może ten, kto nadał taką nazwę, miał podobne odczucia :P

    ReplyDelete
  3. Nie w moim typie:( I ja tam widzę fiolet....

    ReplyDelete
  4. stunning colour and love the name!

    /Hugs

    ReplyDelete
  5. kolor cudo, rzeczywiście bardziej granat ,ale jakieś nuty fioletu ma :)

    ReplyDelete
  6. Pełno fioletu, zwłaszcza przy skórkach, wolałabym granat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ja mam chyba inną definicję "pełno". :D

      Delete
  7. U mnie fiolet, ale o dziwo mi się podoba :P

    ReplyDelete
  8. przyznaj się, to przez Prince :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie pierwsze, co przyszło mi na myśl, to tytuł jego piosenki i w głowie zanuciłam "Purple rain, purple raaain..." :D
      Kolor piękny i jakie masz już długie paznokcie! *.*

      Delete
  9. Nazwa!!!!! <3
    Kolor też piękny *.*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...