Friday, 28 September 2012

Passion Fruit, Revlon (scented)

Passion Fruit, Revlon
It's a polish from Revlon scented collection. I'm not really sure whether the scent reminds of passion fruit, but it's pleasant, fruity and not overwhelming. I loooove the shade (I know I'm boring, I know). It's something between pink-purple, but not as vivid as typical fuchsia/magenta shade. I think photos show the colour accurately, so I won't waste time on describing it. :) Formula is like semi-jelly, semi-creme, something in between. I needed to apply 3 thin coats, but perhaps 2 would be enough for shorter nails. It has a lovely shine too and I would say it's my favourite shade from this scented series.

                                                                    *  *  *

Passion Fruit, Revlon
Jest to lakier z pachnącej serii Revlonu, ciężko mi ocenić czy pachnie rzeczywiście jak passiflora ale na pewno jest przyjemny, lekko owocowy i niezbyt przytłaczający. Uwieeeeelbiam ten kolor (wiem, jestem blogową nudziarą nr 1). To coś pomiędzy różem a fioletem, ale raczej nie jest tak intensywny jak typowa fuksja czy magenta. W sumie to uważam, że zdjęcia dobrze oddają kolor, więc nie będę się gimnastykować nad opisem. Formuła jest taki pół-kremowa, pół-żelkowa...coś pomiędzy. Musiałam nałożyć 3 cieńsze warstwy, pewnie przy krótszych paznokciach 2 wystarczyłyby spokojnie. Ma śliczny połysk i to mój ulubieniec jeśli chodzi o oddcień z tej pachnącej serii.



P.S. I'm going to announce the giveaway winner soon. I have a cold and I'm very busy planning my trip to London <3 Hopefully on Sunday, thanks for your patience! 

P.S. Obiecuję, że niedługo ogłoszę zwycięzcę konkursu. Mam lekkie przeziębienie i jestem zalatana bo planuję wypad do Londonu. Mam nadzieję, że ogarnę się do niedzieli - dzięki za cierpliwość!

12 comments:

  1. ty nudziarą? nie masz samych nude, czerwieni i frenchowych i nosisz brokaty. nie możesz być nudziarą :D

    a lakier jest ekstra, miałam ochotę ci ukraść ;p

    ReplyDelete
  2. piękne wykończenie :) mocno szkliste, ale nie żelkowe

    ReplyDelete
  3. Przepiękny kolor!! Uwielbiam wszelkie odcienie fioletów i różów ;)
    Pozdrawiam! :D

    ReplyDelete
  4. Na mnie to może nie, ale na Tobie wygląda świetnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj, może kiedyś przekonasz się do takich kolorów, dla mnie na każdym super wyglądają. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...