Sunday, 2 September 2012

Nail Art Sunday: Mad Men

Hiya!
Nail Art Sunday again on my blog! For today I've got nothing really complicated, just something inspired by one of my favourite TV series, Mad Men. It's already September (this summer was really quick for me!) and I always associate September with fun things being back on TV. I'm just wondering if there are any Mad Men fans on my blog or if you're waiting for any other show to kick off? Sadly, I'll have to wait for Mad Men at least till spring season, boohoo.


Hej,
Znowu przybywam z postem na wzorkową niedzielę. :D Na dziś nie zrobiłam co prawda nic specjalnie skomplikowanego, jedynie wzorek inspirowany jednym z moich ulubionych seriali, Mad Men. Ciężko mi uwierzyć, że jest już wrzesień (lato zleciało mi ekspresowo)...ale wrzesień nawet miło mi się kojarzy, np z fajnymi rzeczami wracającymi do ramówki. Poza tym zastanawiam się czy są tutaj może jakieś fanki Mad Men albo czy może czekacie na nowy sezon czegoś innego? Ja niestety na nowy Mad Men będę czekać przynajmniej do wiosny, bububu.



BTW, feel free to check my giveaway post for a lil update. I had a very stressful morning! >.<

Aha, jak chcecie to zbaczcie aktualizację mojej notki z giveaway. Nieźle się zestresowałam w ten słoneczny, niedzielny poranek!  >.<


11 comments:

  1. Ja czekam do października na Pamiętniki Wampirów :(
    Ale skusiłaś mnie i może obejrzę w wolnej chwili Mad Men :D

    ReplyDelete
  2. ja czekam na nowe na dobre i na złe :D

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. O, ja też, też, też. Może zrobię paznokcie z TBBT i Bazingą. :D

      Delete
  4. fajne!!! ja czekam na supernatural, dextera i mentaliste !!!:D

    ReplyDelete
  5. świetne mani - może służyć śmiało za reklamę :) haha ja czekam na klan :P ale Rysiu już nie gra więc go nie zmaluję :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahah, no Rysio na paznokciach to byłoby coś. W sumie to nie jest zły pomysł. :D

      Delete
  6. I just started watching Mad Men on Netflix. I have gone thru 3 seasons in two weeks and I am addicted!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...