Sunday, 16 September 2012

Nail Art Sunday: Dot Dot Dot

Hiya!
Firstly, I'd like to apologise for neglecting my blog, I was very very busy over past few weeks and I felt so exhausted and stressed out last week that I didn't feel like posting much... but now I am back from the dead, all excited about blogging, polishes and my trip to England! 
Back to nail art - I don't know about you but dots are one of my favourite themes for nail art. It's difficult to mess them up and they always look great (in my opinion that is). Also, the possibilities are endless and even irregular dots can look cool (good news for manually handicapped), you can experiment with colours, sizes and density. Lots of fun. 
I'm positing a few dot nail arts, hope you'll enjoy at least some of them...especially brand new "freckles" nails.
P.S. Remember to enter my giveaway. :)

                                                                             *  *  *


Chciałam z góry przeprosić za zaniedbanie bloga, ostatnio byłam bardzo bardzo zajęta, a w ostatnim tygodniu kompletnie wykończona i zestresowana, więc pisanie zeszło na dalszy plan...Na szczęście wróciłam już do żywych, z nową energią do blogowania, lakierów i z wielkimi nadziejami na wyprawę do Anglii. :)
Skupiając się już na wzorkach...Nie wiem jak Wy, ale kropki to jeden z moich ulubionych wzorkowych tematów. Ciężko je zepsuć i zawsze wyglądają fajnie. Można wyczarować sporo kombinacji, a nawet takie nieregularne groszki wyglądają ciekawie (coś dobrego dla manualnie niepełnosprawnych). Można eksperymentować z kombinacjami kolorów, wielkością kropek i ich zagęszczeniem.  Chciałam dzisiaj pokazać kilka takich pomysłów, szczególnie najnowszy "piegowaty" wzorek. Mam nadzieję, że chociaż niektóre wpadną Wam w oko. Przy okazji chciałabym przypomnieć o moim rozdaniu w razie gdyby ktoś nie wziął jeszcze udziału! :)






10 comments:

  1. drugie zdecydowanie najfajniejsze ;)
    ja jakoś nie mogę nigdy ładnych kropek zrobić ;D

    ReplyDelete
  2. oj tak, kropki można wykorzystać na wiele sposobów i fakt, nie muszą być równo ułożone, aby wyglądały fajnie :)

    druga propozycja jak dla mnie najładniejsza

    ReplyDelete
  3. świetne :) też lubię kropki ;p

    ReplyDelete
  4. Fajne :) Najbardziej podoba mi się to na różowej bazie ;d

    ReplyDelete
  5. Też mam ochotę na kropi. Widziałam takie kropkownik z Essence ale został wykupiony:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja używam właśnie sondy Essence, trzeba polować, w końcu się uda. :)

      Delete
  6. Lubie kropki! Tu podobają mi się białe i czerwone na czarnym tle!

    ReplyDelete
  7. fajne, nieregularne sa super, wygladaja jak taka nakapana farba :>

    ReplyDelete
  8. Podobają mi się kropkowe mani, ale póki co mi nie wychodzą. :<

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...