Thursday, 20 September 2012

Belcanto 115, Vipera

Belcanto 115, Vipera
I just realised that I haven't posted any blue creme polish for a long time, this is so wrong. :)
I have no idea why I haven't posted any polishes from Vipera's line, called Belcanto. It was one of my favourite nail polish series which was launched this summer and I bought quite a lot of them (I think that none of top nail polish brands released anything exciting for summer this year). I also fell in love with the shape of the bottle and the birdie <3
The shade of blue is quite unique, it seems a little bit yellowish? It's definitely not a clean, classic blue polish, there's something weird to it, but I cannot express it. I just hope pictures show it. Application is alright, I applied 2 coats. It may be a bit runny and may cause cuticle flooding, because the brush/cap is fairy long.


Belcanto 115, Vipera

Właśnie zdałam sobie sprawdę, że już długo nie wstawiałam moich ulubionych lakierów, czyli niebieskich kremów. Niedopuszczalne. :)
Nie mam też pojęcia dlaczego do tej pory nie wstawiłam nic z serii Belcanto, bo to jedne z moich ulubionych lakierów tego lata (większość topowych lakierowych marek w ogóle mnie nie zachwyciło w tym roku). Poza tym strasznie podoba mi się kształt tych butelek i ptaszek <3
Sam odcień jest według mnie dość originalny...wydaje się lekko zażółcony? Na pewno nie jest to czysty, typowy niebieski...ma w sobie coś nietypowego, ale nie mam pojęcia jak to opisać. Mam nadzieję, że choć trochę widać to na zdjeciach. Nałożyłam 2 warstwy, raczej bezproblemowo. Może nieco cieknąć i zalewać skórki ze względu na to, że rączka i pędzelek są dość długie.




11 comments:

  1. lubię takie niebieskości, kojarzy mi się z pochmurnym niebem ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo tak, ten zdecydowanie kojarzy się z takim niebem. Miałam o tym nawet wspomnieć w notce, ale zapomniałam. :D

      Delete
  2. widzę że nie jest to zwykły niebieski ale też nie wiem jak to opisać XD na pewno bardzo ładny! :D

    ReplyDelete
  3. Bardzo lubię takie nietypowe niebieskości, nie lubię smerfowych ;)

    ReplyDelete
  4. Mmmm śliczne niebieski, też jestem fanką takich odcieni;)

    ReplyDelete
  5. No jakościowo są fajne ale ten dłuuugii pędzel to dramat, niczym tak nie zalałam chyba paznokci :D

    A odcień super, ja chcę ich korale i te żółte ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehehe, ja już go nawet ogarnęłam, żeby nie ciekło aż tak...mam to samo z Nail Tekami. No ale czego się nie robi dla ładnych butelek. :P

      Delete
  6. No własnie, ptaszek! <3
    I kolor ładny. :)

    ReplyDelete
  7. Jeden z tych odcieni, których mi stanowczo brakuje :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...