Wednesday, 5 September 2012

Beauty Bandit vs Inglot 948

Hello,
For today I've got a great purple Beauty Bandit from H&M's regular nail polish line. I don't have that many polishes from this series, but the ones I've got are cool. This one is a mid purple, quite juicy and saturated, but rather moderate...it is not that bright or crazy, but still interesting. At the same time it's not dusty, smokey or mauve. The cap from this polish is not very comfortable, but the brush is alright, so that painting isn't a sore, really. I applied 2 coats and wore it for 3 days (with top coat) without any chipping. I also compared it with Inglot 948, I always thought these may be dupes, but they turned out to be quite different. Inglot is a bit more blue, more pale and less saturated. I like both of them!

                                                                        *  *  *

Na dziś mam świetny fiolet z tradycyjnej serii H&M o nazwie Beauty Bandit. Nie mam tak wielu lakierów z tej serii, ale wszystkie, które mam są naprawdę fajne. Ten to taki średni fiolet, soczysty i nasycony ale jednocześnie jest umiarkowany...nie jest specjalnie jaskrawy i szalony, ale bardzo ciekawy. Fajnie, że przy tym nie jest poszarzały, wypłowiały ani nie wpada w lilaróż. 
Zakrętki nie są zbyt wygodne, ale na szczęście pędzelek jest w porządku i malowanie jest raczej bezproblemowe. Nałożyłam 2 warstwy i nosiłam go przez 3 dni (z topem) bez żadnych odprysków. Na końcu jest porównanie z Inglotem 948, zawsze podejrzewałam je o bycie klonami, ale okazały się być inne. Inglot jest nieco bardziej niebieski, bledszy i mniej nasycony. Obydwa są dla mnie ekstra. :)

L-R: Inglot, H&M, Inglot, H&M


13 comments:

  1. Mi się ciągle wydaje, że te lakiery z H&M są straszne jakościowo:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiadomo, każdy ma inne odczucia, ja akurat jestem z nich w miarę zadowolona. Czasem też nie zachwyca mnie coś, co wielu osob bardzo pasuje. Różnie bywa. :)

      Delete
  2. Ja osobiście uwielbiam te lakiery H&M. Mam około 10 i wszystkie są cudne. :D

    ReplyDelete
  3. nie mam żadnego lakieru z h&m, ale mam taki odcień z essence:)

    ReplyDelete
  4. w sumie żałuję, że go nie kupiłam też dla siebie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to jeszcze są na pewno...na co czekasz. :D

      Delete
  5. hmm chyba się wybiore do h&m i w końcu kupię jakiś lakier z tej serii:)

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam 948 z Inglota, ale ostatnio widziałam nowości lakierowe w H&M więc pewnie na coś się skuszę:)

    ReplyDelete
  7. świetny odcień, czegoś takiego mi właśnie brakuje ;D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...