Tuesday, 4 September 2012

403 Glam Wear, Bell

I know I'm really boring, but I just like all bright pink polishes and I cannot help it. Sometimes I'd like to be a sophisticated blogger that loves only unusual and unique polishes, but I'm a simply girl. Glam Wear line from Bell is one of my favourite nail varnish lines in Poland. Mostly because their quality has never disappointed me, I find the brush to be very comfortable and the colour selection is pretty great. 403 is a mid bright pink, on a warm side (but it's not very coral-y), you can still say it's pink.  It's a bit like bubblegum pink, but more like salmon pink (oooh, it makes so much sense, I know!) Please pay no attention to VNL, it only appears in the photos. In person it is completely opaque, but it required 3 thin coats (or 2 thicker, depends on your nail length and painting preferences). It's a lovely pink, om nom nom! =^.^=


                                                                       *  *  *

Wiem, że jestem nudna do bólu, ale po prostu lubię wszystkie jaskrawe różowe lakiery i nic na to nie mogę poradzić. Czasem nawet chciałabym być taką wyszukaną blogerką, która lubi tylko dziwne i wyszukane lakiery, no ale niestety, prosty ze mnie człowiek! Bardzo lubię serię Glam Wear i jest chyba jedną z moich ulubionych na rodzimym rynku - cenię sobie ich jakość, lubię pędzelek, a i wybór kolorów nie jest zły. 403 jest średnio ciemnym intensywnym różem, ale w dość ciepłej tonacji (chociaż nie wpada raczej w koral, nadal wygląda jak róż). Przypomina mi taki różowy jak guma balonowa, tylko nieco bardziej łososiowy (o matko, wiem, że nie ma to większego sensu chyba!). Nie zwracajcie uwagi na prześwitywanie lakieru. Na żywo w ogóle tego nie widać, choć potrzeba 3 cienkich warstw do krycia (lub 2, zależy od długości paznkci i tego jak lubicie malować). Bardzo mi się podoba ten róż. Omnomnom =^.^=


15 comments:

  1. ładny, kiedyś gardziłam różem, a teraz sama mam parę różowych lakierów;D

    ReplyDelete
  2. mmm *.* stuprocentowo mój!! róże rządzą!!:D

    ReplyDelete
  3. aaaa lubię takie róże!!! przez ciebie kupię kolejny lakier :P

    ReplyDelete
  4. Też mi się podoba taki odcień różu :)

    ReplyDelete
  5. Aż taki jaskrawy nie jest :D

    ReplyDelete
  6. Nie widzę tu żadnych prześwitów :o ładny kolor, myślę, że mógłby być dużo tańszym odpowiednikiem lakieru essie "cute as a button":)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam obsesję z tymi prześwitami...na miniaturach widzę. :D
      Cute chyba nieco ciemniejszy - w sumie do Cute znalazłam jeszcza tańszy odpowiednik, bo z Ados. :) Spróbuję niedługo dać je w jakiejś notce, przy okazji porównam też z tym Bell.

      Delete
  7. Czaje się na ten lakier śliczny jest:)

    ReplyDelete
  8. uwielbiam lakiery z tej serii :)
    ten również bardzo ładnie wygląda :D

    ReplyDelete
  9. Oooo, takie kolorki uwielbiam:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...