Saturday, 25 August 2012

Smolder, Orly (picture heavy)


Smolder, Orly
Purchasing these polishes from Fired Up collection was a bit like a blind date, as I didn't really know what I was going to get. I just felt like ordering some Orly polishes (I fell in love with them again) and there was something new, so why not! I'm really into darker reds these days and I obviously love this polish. Seriously, Smolder is very very special and I haven't got any similar polish (even in a completely different shade). It catches and reflects light in a very pretty way. The fine shimmer or sparkles are also very interesting because they seem to be  duochrome (subtle though)...from some angles the sparkles look like deep ruby red, but later on it seems to be warmer and more orange. Smolder is very opaque, 2 coats are enough. From a distance it looks darker almost vampy, when you look closer you can see the great shimmer.  I especially love it in the sun, your nails look as if they were literally on fire!

                                                                     *  *  *

Smolder, Orly
Zamówienie lakierów z kolekcji Fired Up było czymś w stylu randki w ciemno, bo naprawdę nie miałam pojęcia co mi się trafi. Miałam ochotę na jakieś lakiery Orly, akurat była nowa kolekcja...więc dlaczego by nie. Ostatnio bardzo podobają mi się ciemne czerwienie, tak więc od razu pokochałam ten lakier. Smolder jest naprawdę, naprawdę nietypowym lakierem i nie mam ani jednego podobnego lakieru (nawet w całkowicie innym kolorze). Pięknie łapie i odbija światło. Poza tym drobinki też są bardzo ciekawe, bo wydają się być lekko duochromowe...z jednej strony wyglądają jak taka nasycona rubinowa czerwień, a pod innym kątem robią się dużo cieplejsze i wpadają w pomarańczowy. Lakier też świetnie kryje, spokojnie wystarczają dwie warstwy. Z odległości wygląda na dość ciemny lakier, niemal wampowy, ale z bliska od razu widać te świetne drobinki. Najbardziej robi wrażenie na słońcu, paznokcie naprawdę wibrują i przypominają ogień.



IN THE SUN!/ W SŁOŃCU!



18 comments:

  1. gdyby był niebieskopodobny, podobałby mi się bardziej :D

    ReplyDelete
  2. :O CHCĘ :O Jest prześliczny

    ReplyDelete
  3. piękny :)
    coś mi sie ostatnio czerwienie zaczęły podobać :P

    ReplyDelete
  4. PRZECUDNY!!!
    nie mogę się własnej buteleczki doczekać <3

    ReplyDelete
  5. Nie moja bajka taka czerwień, ale... jest fantastyczny! Muszę go natychmiast zamówić! W związku z tym: nie lubię Cię :-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja w sumie też nie przepadam za tak poważnymi odcieniami czerwieni, ale ten po prostu do mnie krzyczał. ;) I w sumie chyba polubię się z takimi kolorami - starzeję się pewnie.

      Delete
  6. Ostatnio nad nim myślałam i nie mogę się zdecydować, czy brać :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bieeerz, żal nie wziąć, taki ładny. :)

      Delete
    2. ,,Żal nie wziąć" - mój ulubiony argument ;D

      Delete
  7. A ja się źle czuję w takich kolorach! Masz babo placek ;)))

    ReplyDelete
  8. Oooooooo mamo! Chcę! bardzo, bardzo chcę i przyłączam się do ogólnego hejtu :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...