Thursday, 2 August 2012

Sky Blue 158, My Secret

Sky Blue 158, My Secret
Yet another shade from their spring/summer collection. I think it is one of my favourite colours in this line, simple and beautiful. The name is perfect, it indeed looks like a blue sky on a sunny day, very pretty. I don't have anything similar to it (and I've got many blues), so I like it a lot. It has a very good pigmentation, I applied 2 thin coats. I'm always afraid of staining with such colours... I'm so obsessed with it...I really hate stained nails, ouch! This one wasn't so bad luckily, but remember to use a proper base, always! What I really love about this brand that they're listening to customers. A lot of bloggers and I complained about the silver caps (they look dirty immediately) and My Secret is bringing in polishes with white caps - I was so delighted when I saw it in a store!

                                                                           *  *  *
Sky Blue 158, My Secret
Kolejny lakier z ich kolekcji na wiosnę/lato. Ten należy do moich ulubieńców w tej serii, prosty i ładny. Nazwa jest po prostu idealna, naprawdę wygląda jak niebo w słoneczny dzień, dla mnie śliczny. Nie mam nic podobnego do tego lakieru (a mam sporo niebieskich), więc bardzo mi się podoba. Sky Blue ma bardzo dobrą pigmentację, nałożyłam 2 cienkie warstwy. Z takimi kolorami zawsze obawiam się przebarwień...no naprawdę mam obsesję, chronicznie nie cierpię przebarwionych paznokci. Ten na szczęście nie jest taki zły pod tym względem, ale o bazie trzeba zawsze pamiętać. Co ostatnio bardzo mi się spodobało w tej firmie, to to, że słucha swoich klientów. Wspominałam już o tym na swoim FB, niedawno w DN zauważyłam, że niektóre lakiery mają już białe nakrętki - świetna zmiana i mam wrażenie, że nastąpiła pod wpływem opinii blogerek. Te srebrne naprawdę szybko się brudzą i nie wyglądają zbyt estetycznie...A białe... lakiery wyglądają teraz cudnie!


12 comments:

  1. uwielbiam takie nibieskości!

    ReplyDelete
  2. Piękny kolor, czemu ja go jeszcze nie mam? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem....musisz to koniecznie zmienić, póki jeszcze są dostępne! :D

      Delete
  3. Piękny kolor, ostatnio polubiłam niebieskości, mam podobny z GR :)

    ReplyDelete
  4. Niebieskie lakiery są idealne na stopy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj zgadzam się, chociaż sama rzadko noszę (jak już to błękitne), ale u innych ekstra. :)

      Delete
    2. Ja na stopach preferyję tylko odcienie czerwieni i różu, ale takie niebieskie paznokcie u dłoni wielbie :)

      Delete
  5. Ładny odcień :)
    A co do zakrętek, to szczerze mówiąc przyzwyczaiłam się do tych srebrnych :P

    ReplyDelete
  6. Też go mam, ma genialny kolor :)

    ReplyDelete
  7. ładny! ale znając moje szczęście to już pewnie niedostępny :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...