Thursday, 9 August 2012

Quince Flower, Sensique

Quince Flower 272, Sensique (Nature Code)
That's another Polish summer line, called Nature Code from Sensique. I got this nail polish (and many more) from SpookyNails and I love it. :) The shade is coral but on the pink side and it has a very subtle gold sheen/frost (it's not very visible, only in the sun). I've got two more polishes from this series and I'm really impressed with their formula (especially since the brand is rather inexpensive). Application is very easy and smooth, coverage is great (2 coats here) and they dry really fast. I wish it didn't have the shimmer, but it's not that bad, I just prefer cremes when it comes to coral shades. I'm just watching Mad Men series (I'm in love with it) and a lot of women (especially Betty Draper) have coral nails there, I adore coral polishes even more now. :)

                                                                            *  *  *

Quince Flower 272, Sensique (Nature Code)
Lakier z letniej serii Sensique, Nature Code. Dostałam go (i wiele innych) od Sabb ze SpookyNails i bardzo mi się spodobał. To koral, ale idący raczej w stronę różu (przynajmniej przy mojej karnacji), ma też lekki złoty połysk/frost (ale nie jest bardzo widoczny, jedynie w słońcu). Mam jeszcze dwa inne lakiery z tej kolekcji i jestem pod wrażeniem ich formuły i jakości (a Sensique to w końcu niedroga marka). Aplikacja jest łatwa i bez zarzutu, wygodny pędzelek, dobre krycie (tutaj 2 warstwy) i krótki czas schnięcia. Lepiej by było gdyby nie miał tej złotej poświaty, ale nie jest tak źle...co prawda przy koralowych lakierach preferuję kremowe wykończenie, ale zawsze mogą nosić go zimą, kiedy nie będzie dużo słońca. A poza tym, właśnie oglądam serial Mad Men (bardzo mi się spodobał) i sporo kobiet nosi w nim koralowe paznokcie (szczególnie Betty Draper), a więc teraz jeszcze bardziej szaleję za koralowymi lakierami. ;)


10 comments:

  1. Mam go :) U mnie wychodzi troszkę chłodniej, ale nadal pięknie :) I nawet ta mini-perła mi nie przeszkadza :)

    ReplyDelete
  2. mam z tej kolekcji tylko niebieski, ale jest bombowy! chyba skuszę się jeszcze na jakiś inny ;))

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładny kolor, ale chyba faktycznie krenowe wykończenie byłoby fajniejsze:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No fajniejsze :) A co do tego Inglota, to inne są - tamten kremowy i wściekły róż, no a ten to koral. :)

      Delete
  5. no fajnie u ciebie wygląda, gdyby nie to że mam identycznego kremowego Revlona to by u mnie został ;p

    ReplyDelete
  6. koralowe lakiery mają w sobie to coś :P

    ReplyDelete
  7. wygląda całkiem nieźle, aż dziwne, bo nie lubię tej firmy ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...