Friday, 3 August 2012

Purple Glitter, H&M

Purple Glitter, H&M
That's a small cutie from H&M (5ml), I bought some time ago (but I think it's still available in their stores). Purple Glitter for me reminds more of a glass fleck polish with a duo chrome effect. There's A LOT of gold-coppery sparkles (I wouldn't call the glitter)  in a warm purple jelly base...it also gives a lot of pink sheen at certain angles. It's very very sparkly and shimmery. It's a bit sheer so you need to apply 3 coats. In fact, I think the colour looks a bit bland from a distance, so it might be cooler to apply it over black/dark purple base, to make the sparkle and colour pop even more. Purple Glitter is lovely and it's very Zoya-like for little money!

                                                                     *  *  *

Purple Glitter, H&M
To uroczy maluch z H&M (5ml), kupiłam go jakiś czas temu (ale wydaje mi się, że nadal dostępny jest w sklepach, nie tak dawno go widziałam). Purple Glitter jest raczej dla mnie glass fleckowy niż brokatowy, z duo chromowym efektem. Jest w nim CAŁA MASA złoto-miedzianych drobinek (nie powiedziałabym, że to typowy glitter) w ciepło fioletowej bazie jelly...pod pewnymi kątami łapie też różowy połysk. Jest bardzo bardzo błyszczący, pełen migoczących iskierek. Nie ma mocnego krycia, więc trzeba nałożyć 3 warstwy (choć to normalne z takimi lakierami). Poza tym według mnie kolor w sam sobie z pewnej odległości wygląda nieco nijako - na pewno dobrym pomysłem byłoby nałożenie Purple Glitter na czarną/ciemno fioletową bazę, tak żeby drobinki i kolor jeszcze bardziej się wybijał. Lakier jest naprawdę super, taki w stylu lakierów Zoya, ale za dużo niższą cenę. ;)



BTW, I just created a blog badge yesterday because I was slightly bored and I felt my blog is half-alive (or half-dead, depends on your optimism!) due to summer/holidays etc. Much fewer people comments and visits the Whale, so the kitten asks for comments (just realised I should have done English version too!). 
On a more serious note, I'm planning on making brand new blog badges, so let me know in what kind of badges would you be interested - nail polish related, make up related, cat related, something related to comments, give aways or following? Share your ideas if you like. You can see my badges HERE
Feel free to use them :)


A tak przy okazji, wczoraj z nudów zrobiłam nową plakietkę blogową...ostatnio mam wrażenie, że mój blog jest  połowicznie żywy (albo połowicznie martwy, zależnie od Waszego optymizmu!) przez sezon wakacyjny. Dużo mniej osób komentuje i odwiedza Wieloryba, niestety! Może nas uratować tylko gruby kot.
A już tak bardziej na serio, mam zamiar zrobić kilka nowych plakietek, więc jeśli macie ochotę i potrzebujecie jakiejś konkretnej plakietki, dajcie znać. Czym byłybyście zainteresowane: związanymi z lakierami, makijażem, kotami a może coś o komentowaniu, rozdaniach albo subskrypcji? TUTAJ jest reszta plakietek.


19 comments:

  1. oj ten kolor jest świetny, co jestem w h&m to się obok niego kręcę ,ale jak na razie go nie kupiłam... chyba mnie w pełni przekonałaś ,że przy następnej okazji muszę go zabrać ze sobą do domu :P

    ReplyDelete
  2. o jeb, ale plakietka ;D


    a lakier super, mialam dzisiaj w rece taki deborah ;p

    ReplyDelete
  3. dostępny, sama z dwa tygodnie temu go kupiłam ;p
    podobny do Orly Rock the World, tylko mniej złota w sobie ma :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fajnie, u mnie niedawno chyba dorzucili je znowu, kusi mnie jeszcze jego limonkowy kolega. a Rock the World bardzo chcę, bardzo bardzo!

      Delete
  4. Kotek *_*

    Maleńki ten lakier, faktycznie. Takie niestety zawsze mi szybko zaschną :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akurat lakiery z takim wykończeniem ogólnie są dość wodniste, więc szybko nie powinien zaschnąć. No i zawsze warto mieć specjalny rozcieńczalnik pod ręką, można reanimować chociaż na trochę ulubiony lakier. :)

      Delete
  5. Świetny kolorek, czerń rzeczywiście mogłaby go jeszcze bardziej wybić :)
    Szkoda, że w moim h&m nie ma żadnych kosmetyków (oprócz badziewnych błyszczyków)

    ReplyDelete
  6. Kolor świetny, specjalnie po niego poszłam dzisiaj do H&M, którego mam pod domem, ale go nie dostałam, niestety:(

    ReplyDelete
  7. Świetny, muszę poszukać go w H&M :D

    ReplyDelete
  8. Ojj, dzisiaj mi się nie podoba. Takie lakiery kojarzą mi się ze starszymi paniami :P

    ReplyDelete
  9. fajny fajny kolor:D mniej komentarzy związane jest na pewno z wakacjami:) mniej się siedzi przy kompie:)

    ReplyDelete
  10. bardzo ładnie się prezentuje, sama mam kilka o podobnym wykończeniu, ale jakoś się w nich nie czuję

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja właściwie też noszę je od święta, dużo lepiej czuję się w kremwych, delikatniejszych shimmerach czy nawet holo... albo jak już szaleć to po całości, z brokatem. No ale za 5zł żal było nie brać. :D Kupiłam z czystej ciekawości, bo na Zoye zawsze mi trochę szkoda dlatego, że mam ochotę ponosić taki lakier raz na rok...

      Delete
  11. Och, lakier w style zojowej Faye - uwielbiam! A badge cudowne! Ukradnę, jak tylko dopadne do kompa i cywilizacji ;-)
    A można prosić o jakiegoś kruka? B-)

    ReplyDelete
  12. To, że komentarzy jest mniej nie znaczy, że mniej ludzi tu zagląda ;) Bardzo lubię Twojego bloga, ale raczej sama rzadko zostawiam komentarze, więc uszy do góry :D Poza tym śliczny ten lakier *.*

    ReplyDelete
  13. Pozwoliłam sobie na umieszczenie i podlinkowanie kociej plakietki, uwielbiam Twojego bloga!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...