Tuesday, 21 August 2012

Peaches and Cream, Models Own

Peaches&Cream, Models Own
Well, this is my favourite peachy polish ever. It reminds me of Peachy Keen from China Glaze a little, but I like it way better. I'd say it's less orangey and looks somewhat softer, it looks more like a yoghurt and probably this is why I like it better. Maybe I'm boring, but this is one of my favourite colours/types of polishes. Girly and fresh, but not as obvious as pink or coral. Application is a bit strange, the formula is slightly difficult to handle and I think the best cure for it is to wait between coats longer than usually. I've got a feeling that these new Models Own shades have a different formula than the old ones, it seems more sheer and more glossy (but perhaps it might have been the intention of the whole collection).  It's also a bit runny and may flood your nails. Anyway, it looks pretty and even after 3 coats, so I'm fine with it. I love it so much that I felt like showing 100 photos of it!

                                                                         *  *  *

Peaches&Cream, Models Own
Jest to mój ulubiony brzoskwiniowy lakier, przypomina trochę Peachy Keen z China Glaze, ale ten podoba mi się dużo bardzo. Wydaje mi się, że nie jest tak pomarańczowy/żółty i wygląda delikatniej, bardziej przypomina jogurt...dlatego chyba wolę właśnie ten. Pewnie jestem nudna, ale takie brzoskwinie to jedne z moich ulubionych kolorów/typów lakierów. Dzięwczęce i świeże, ale nie tak oczywiste jak na przykład różowe czy koralowe. Malowanie jest trochę dziwne, lakier ma formułę, którą ciężko opanować i wydaje mi się, że najlepszą receptą jest odczekanie pomiędzy warstwami trochę dłużej niż zwykle. Ogólnie mam wrażenie, że te nowe lakiery Models Own mają inną formułę niż ta stara, bardziej przezroczystą i błyszczącą (ale może to był właśnie zamysł nowej kolekcji). Lakier jest z serii tych "cieknących", więc łatwo sobie zalać skórki. Wygląda jednak ładnie po 3 warstwach, więc dla mnie te drobne problemy nie są wielką tragedią. Tak strrrrasznie mi się podoba, że miałam ochotę wstawić co najmniej 100 zdjęć! :P






12 comments:

  1. no piękny, a ja mam pytanie(może głupie :<) gdzie można je kupić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj, wcale nie głupie. Można na Asos, ale teraz chyba są problemy jakieś z wysyłką i nie wszystkie lakiery do Polski chcą wysyłać. No i zostaje ich oficjalna strona lub wykorzystanie znajomych mieszkających w Anglii. :)

      Delete
  2. Ty paskudna kusicielko!
    kolor jak marzenie :)

    ReplyDelete
  3. wspaniały kolor ;)
    mój wymarzony, tylko gdzie ja dostanę podobny u siebie :(

    ReplyDelete
  4. podzielam Twój zachwyt :P piękny jest :)

    ReplyDelete
  5. Lovely color! <3 So peachy :)

    ReplyDelete
  6. Bardzo twarzowy, a raczej paznokciowo/palcowy :D

    ReplyDelete
  7. Super! Ja też uwielbiam brzoskwiniowe lakiery <3

    ReplyDelete
  8. jest naprawdę piękny - i słodki :D

    ReplyDelete
  9. e tam ChG lepszy bo z ChG :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...