Wednesday, 29 August 2012

NOTD: Beige and Gold Glitter

Two mini polishes, from H&M, Beige and Gold Glitter
When there's something stressful going on, I often feel like wearing nude nails or bare nails...now I'm completely freaked out because I need to sort out my MA thesis (DEADLINE, yeeeh), so after a week of not painting my nails at all I managed to pick nude and add a bit of glitter for an extra sparkle. I must say that I really this duo...simple gold glitter always looks so chic and layered over pretty beige is super chic in my eyes. 
Beige is a lovely nude for real. It has a good coverage, 2 coats are fine which is great. It also dries quickly and painting is easy. In matches my skin colour perfectly and it looks almost the same (however, in the photos it doesn't look that pretty...but please trust me). I applied 1 coat of Gold Glitter. It isn't very dense and I think it's better for layering. These two are in H&M sets, together with their brown friend, Copper (click click)

                                                                       *  *  *

Kiedy mam wyjątkowo stresując okres w życiu, mam ochotę na noszenie lakierów nude albo w ogóle nie maluję paznokci...teraz już popadłam w kompletną paranoję bo muszę na gwałt dopracowywać magisterkę (ostateczne terminy, yeeeh). A więc po tygodniu olewania lakierów, zdołałam resztką sił nałożyć beżowy lakier i dodać złoty brokat, żeby było na bogato. Muszę przyznać, że uwielbiam taką kombinację...złoty, prosty brokat zawsze wygląda gustownie, a nałożony na ładny beż - to już w ogóle cud miód, przynajmniej moim zdaniem.
Beige jest naprawdę świetnym lakierem. Ma dobre krycie, 2 warstwy wystarczają, przy takim typie lakieru, to naprawdę super. Schnie też szybko a malowanie jest bezproblemowe. Idealnie pasuje do mojej skóry, niestety na zdjęciach trudno do uchwycić i nie wygląda tak ładnie... (ale muuusicie mi uwierzyć). Na Beige nałożyłam jedną warstwę Gold Glitter. Brokat nie jest zbyt gęsty  i chyba lepiej sprawdza się w layeringu. Lakiery powinny być nadal dostępne w niektórych H&M, są to zestawy składające się z tej dwójki i brązowego kolegi Copper (click click)







18 comments:

  1. bardzo prosto ale podoba mi sie, ładny nudziak

    ReplyDelete
  2. Tak, tak lakiery z H&M często mają ładne odcienie i dobre krycie :). Czy tu użyłaś jakiegoś top'a? Błyszczą się nieziemsko *___*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie używam topu do zdjęć, chyba, że wspomnę w notce o tym. :)

      Delete
  3. Mam podobne, jak źle się u mnie dzieje to noszę nudziaki lub frenche, za którymi normalnie nie przepadam. Życzę powodzenia, na pewno magisterkę zaliczysz celująco:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja lakiery nude nawet lubię, ale jak mam jakiś beznadziejny okres, to nie mam ochoty na lakiery, a każdy fajny kojarzyłby mi się potem z tym czasem. Dziwne pewnie, ale tak mam.

      I dzięki wszystkim za wiarę w moją pisaninę naukową. :D

      Delete
  4. bardzo ładnie wygląda z glitterem :)

    ReplyDelete
  5. To połączenie jest śliczne!
    Powodzenia w szlifowaniu pracy i koniecznie daj znać, kiedy obrona - będziemy trzymać (pomalowane) kciuki :)

    ReplyDelete
  6. Z brokatem bije na głowę inne nudziaki, jak mi się ten duet podoba! *.*

    ReplyDelete
  7. świetne połączenie :)

    sprężaj się i relaksuj :*

    ReplyDelete
  8. Miałam kiedyś kilka lakierów z H&M, ale po krótkim czasie ich użytkowania nadawały się do wyrzucenia, bo bardzo szybko zrobiły się gumowate.. ;/ ładne kolory, ale jakość strasznie kiepska ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, ja z moich jak na razie jestem zadowolona i nawet dość długo mi się trzymają. Spróbuj może kupić specjalny preparat do rozcieńczania gęstych lakierów, przydatna rzecz.

      Delete
  9. Uwielbiam nudziaki na paznokciach, a z brokatem to już w ogóle.

    ReplyDelete
  10. Mi tez się zdarza w cięższych okresach pazurków nie malować;( ładny kolor.

    ReplyDelete
  11. fajny ten nude, a on taki trochę jelly czy mi się wydaje?

    ReplyDelete
  12. Ależ pięknie wygląda! Mała rzecz, a cieszy :-)
    Chyba muszę sobie zafundować taki zestaw.

    ReplyDelete
  13. loving this elegant colors :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...