Sunday, 5 August 2012

Nail Art Sunday: Mint Ice Cream with Choco Chips

Hey ladies,
As I promised last week, I'm introducing Nail Art Sundays on my blog so it's time for another nail art. I don't know about weather at your place but over here there's a heatwave all the time...all the time, really! I suppose I'm going to suffocate real soon. All I can think of are cooling drinks and ice cream. I made this manicure quite a long time ago but I guess I'm going to repeat it this evening. Mint Ice Cream with Chocolate Chips match this hot weather perfectly. ;)

                                                                        *  *  *
Tak jak obiecałam w zeszłym tygodniu, wprowadzam na blog wzorkowe niedziele, a więc dziś przyszła pora na kolejny. Nie wiem jaka jest pogoda u Was, ale tutaj jest ciągle fala upałów...naprawdę ciągle! Coś mi się zdaje, że niedługo się uduszę. Jedyne o czym myślę to ochładzające napoje i lody. Zrobiłam ten wzorek już dawno temu, ale dzisiaj go chyba znowu powtórzę...miętowe lody z kawałkami czekolady pasują idealnie do takiej pogody. ;)

14 comments:

  1. Miętowa straciatella! :)
    Też mam dość upałów, chociaż raz w tym tygodniu obudziły mnie pioruny i ulewa...

    ReplyDelete
  2. Miętowy jest ładny, jednak wzorek nie dla mnie:)

    ReplyDelete
  3. Mój ulubiony smak lodów <3 super, mniamuśne !

    ReplyDelete
  4. Naprawdę świetny wzorek, bardzo mi się podoba:-)

    ReplyDelete
  5. Jak tylko zobaczyłam pomyślałam.... "o, przepiórcze jajeczka!" :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...