Sunday, 19 August 2012

Nail Art Sunday: Confused Octopuses

Hello,
Nail Art Sunday, as planned, yay. I'm feeling a bit weird recently...so I thought I need to paint confused octopuses on my nails. And that would be all about this nail art. Hope you enjoy. Let me know if you're interested in tutorials, specific nail art themes or methods etc. You can browse the rest of my nail art by clicking "Nail Art" in the top menu.

                                                                        *  *  *

Tak jak w planach, wzorkowa niedziela, znowu się udało, więc się cieszę, o! Ostatnio czuję się nieco dziwnie...więc pomyślałam, że muszę namalować na paznokciach skonfundowane ośmiornice. I to by było na tyle, jeśli chodzi o ten wzorek. Dajcie mi znać jeśli jesteście zainteresowane tutorialami, konkretną tematyką wzorków czy metodą. Resztę wzorków możecie zobaczyć klikając zakłądkę Nail Art w górnym menu bloga.


13 comments:

  1. Confused Octopus is confused :D Miał być kot tak BTW :P
    A czym zrobiłaś octopusa, bo ładne? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojjj, zapomniałam o kocie, ale jestem niedobra. :P

      A octopus farbą akrylową. ;)

      Delete
  2. Fajne :)
    Mogę zaproponować delfiny, może kiedyś?

    ReplyDelete
  3. Jakie słodziaki! masz talent do zdobień;)

    ReplyDelete
  4. Sympatyczne :)
    Ja to bym chciała zobaczyć u Ciebie jakieś cytrusy, najlepiej od razu w wersji krok po kroku :>

    ReplyDelete
  5. Smutna ta pierwsza ośmiorniczka :)

    ReplyDelete
  6. faaajneee :D ja chce pingwinki :>

    ReplyDelete
  7. skonfundowane ośmiornice są skonfundowane... :D
    świetne!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...