Monday, 13 August 2012

Lumin-icent, Color Club

Lumin-icent, Color Club
The weather got nasty over here and I suddenly feel like wearing more sparkly nails...and decided that I need something less summery for the blog as well! I really love Lumin-icent, I don't know why but it reminds me of glam period, David Bowie, shiny and sparkly outfits from Velvet Goldmine etc...
Anyways, I like foil series from Color Club and foil polishes in general. I just love the effect of metallic nails they give from a distance They're also opaque and fast drying (useful when you're always on the go). These are 2 coats and there were no visible brushstrokes, which is great (I'm always afraid of them when I buy less popular foils!)

Lumin-icent, Color Club
Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda bardzo się popsuła, zrobiło się już mocno jesiennie...i od razu mam ochotę na noszenię nieco bardziej błyszczących lakierów. Postanowiłam też, że na blogu powinno się pojawić coś mniej letniego. Bardzo lubię Lumin-icent, nie wiem czemu ale całkowicie kojarzy mi się z glam rockiem, Davidem Bowie i błyszczącymi do bólu ubraniami z Velvet Goldmine.
Seria lakierów foilowych bardzo przypadła mi do gustu...ogólnie uwielbiam "foliowe" lakiery. Dają super efekt z daleka, takich metalicznych paznokci. A poza tym zwykle mają bardzo dobre krycie i szybko schną (co sprawdza się rewelacyjnie jeśli często jesteście w biegu). Na zdjęciu są 2 warstwy lakieru i na szczęście nie widać było śladów pędzelka (zawsze się tego obawiam, kiedy kupuję mniej znane foliowe lakiery).





10 comments:

  1. kojarzy mi się z zimą i mrozem ;D

    ReplyDelete
  2. jak folia aluminiowa, ale podoba mi się:)

    ReplyDelete
  3. Mi się zawsze kojarzył z zimą i Królową Śniegu ;)

    ReplyDelete
  4. Królowa Śniegu też...coś w tym jest. ;)

    ReplyDelete
  5. faktycznie ni śladu pędzelka :) już go lubię :)

    ReplyDelete
  6. wow, ale ekstra u ciebie, może zaraz go wyciągnę i pomaluję ;P

    ReplyDelete
  7. It' s amazing color for nailpolish! Look like a mermaid tail=))) I feel the breath of the ocean ^^ Really summer choice ^^ Thank you for the swatches!! Be happy and have a good week=** One like from me on Bloglovin =* Kisses =*

    Kisses From Europe

    ReplyDelete
  8. bardzo fajny lakier, mam go w swoich zbiorach, aż nabrałam na niego ochoty :P

    ReplyDelete
  9. Super-amazing pictures and nails! And the polish (without visible brushstrokes) as well :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...