Monday, 20 August 2012

Las Vegas 503, Delia

Hello! 
Today I've got a bit of sparkle for you. It comes from a limited glitter line, called Las Vegas and it was released by another Polish brand, Delia. Some of the polishes from this series are really unique, I'll show 3 more as soon as possible. I'm starting with magenta polish, no 503. The glitter is quite fine, packed with bigger silver holo chunks. I always wanted to have a glitter polish in this particular shade, so I'm very happy with it. It's quite dense, I applied 3 coats, whereas only 1 can easily serve for layering purposes. I suppose the surface looks really rough in the photos, but actually in real it is quite sleek in touch. Obviously nowhere near cremes etc, but it's not as unpleasant as some other glitters. The only thing I don't like about this polish is the smell, but luckily it doesn't last long, just during painting and drying.

                                                                           *  *  *

Dzisiaj mam dla Was trochę błysku. Lakier ma numer 503 i pochodzi z serii Las Vegas, wypuszczonej ostatnio przez Delię. Uważam, że Delia bardzo się postarała i kilka brokatów jest naprawdę nietypowych. Postaram się pokazać moje pozostałe 3 jak najszybciej. Zaczynam od tego w kolorze magenty. To dość drobny brokat z dodatkiem większych holo drobinek w kolorze srebrnym. Od zawsze chciałam glitter w takim kolorze, więc jestem z niego bardzo zadowolona. Brokat jest raczęj gęsty, nałożyłam 3 warstwy ale 1 może spokojnie służyć do layeringu. Wydaje mi się, że powierzchnia lakieru wygląda na zdjęciach na bardzo chropowatą, ale w rzeczywistości lakier jest dość gładki w dotyku. Oczywiście nie umywa się to do np kremowych wykończeń, ale nie jest tak nieprzyjemny jak niektóre brokaty. Jedyne czego w nim nie lubię, to zapach...ale na szczęście szybko się ulatnia, w sumie czuć go głównie przy malowaniu i wysychaniu. 




14 comments:

  1. oho taki bardzo w stylu tych opi z muppetow <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. no mówiłam, nie słuchasz jak zawsze. :P

      Delete
  2. Bardzo mi przypomina Simple Beauty 169, świetny jest. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo, ja go w sumie chyba mam, tylko zapomnialam! :D Kolor na pewno podobny. :) Ale tamten ma niebieskie drobinki zamiast srebrnych.

      Delete
  3. ooooooooooooooo
    i czemu go nie kupiłam >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojtaaam, jeszcze wszystko przed Tobą! :D

      Delete
    2. no nie wiem, a gdzie je w ogóle sprzedają? bo ja przez posły nabyłam XD

      Delete
  4. No no no nie wiedziałam, że Delia wypuściła taką serię. Muszę przejść się do mojego deliowego sklepiku :).

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...