Saturday, 11 August 2012

Extreme Nails 304, Wibo

Extreme Nails 304, Wibo
It's one of my oldest Wibo polishes, I really bought it a long time ago but as far as I know, the same or very similar shade was released in other Wibo lines. It's an amazing polish, bright and juicy orange red. It's almost neon and the finish is lovely too, very glossy...It requires 3 coats for full opacity (I know it looks more sheer in the photos, but it always happens in my photos). In reality it looks pretty opaque and I think you could do even with 2 coats only. It has a jelly finish, so a bit of VNL is not a big deal. Or if you nails are short, you don't have to worry about it at all. I want more polishes like that. ;p

                                                                       *  *  *
Extreme Nails 304, Wibo
To jeden z moich najstarszych Wibo (nie wiem co mnie ostatnio wzięło na odgrzebywanie staroci), ale z tego co orientuję się ten kolor (abo bardzo podobny) był wznawiany w innych seriach Wibo. Uwielbiam ten kolor, jaskrawa i soczysta pomarańczowa czerwień. Jest niemal neonowy i ma super wykończenie, tak lśniące, że aż prawie szkliste...Do pełnego krycia nałożyłam 3 warstwy (wiem, że na zdjęciach wygląda na dość przezroczysty, ale jak wiecie, "ja już tak mam"). Na żywo kryje całkiem dobrze i myślę, że niektórzy mogą spokojnie nakładać dwie warstwy. Ostatecznie jest to jelly i prześwitująca linia paznokcia to nie jakaś tragedia...a jak macie krótkie paznokcie, to w sumie problemu w ogóle nie ma. Hmm, nabrałam ochoty na więcej lakierów w tym stylu.










BTW, I just created a new badge, feel free to use it, if you like. :) Unfortunately, previously I wasn't sane enough to realise  that I should make all of their backgrounds transparent so that they could fit any layout! How silly...I'm going to fix it asap with the rest of badges and I'll let you know once it's done!

Zrobiłam niedawno kolejną blogową plakietkę, zapraszam do użycia, jeśli tylko macie ochotę ;) Niestety wcześniej coś rzuciło mi się na mózg i nie wpadłam na to, że wszystkie tła powinny być transparentne, tak żeby pasowały do każdego szablonu. No cóż...naprawię to jak najszybciej się da i dam Wam znać gdy wszystko ogarnę do końca. :)



9 comments:

  1. bardzo fajny lakier, muszę się za nim rozejrzeć ,może jeszcze gdzieś go znajdę :)

    ReplyDelete
  2. Chyba jest w Express Growth taki, nie wiem czy nawet nie taki sam numer. ;)

    ReplyDelete
  3. kolor super tylko szkoda, że nie dojechalaś bardziej do skórek bo teraz paznokcie sprawiają wrażenie "odrośniętych" ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie chyba zawsze tak maluję, bo moje skórki łatwo się zalewają i trudno czyszczą...tym bardziej jak robię zdjęcia kilku lakierom danego dnia, to wolę na to uważać i malować trochę dalej. Nie to, że się tłumaczę i nie zgadzam, wiadomo, że zawsze mogłobyć lepiej ;)

      Delete
  4. uwielbiam takie kolory i wykończenia :)

    ReplyDelete
  5. Ciekawe co tam jeszcze interesującego wygrzebiesz ze staroci ;D

    Ze znaczka zdążyłam już skorzystać ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duuużo mam staroci i ciekawostek, aż sama boję się myśleć. :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...