Saturday, 18 August 2012

228, Vipera Everlasting

I feel like posting more summery shades again, at last...I really didn't want autumn to come this quick this year. I've got another nail polish from Poland, which is Vipera (Everlasting) in 228. It's a light turquoise/aqua shade. I think I wouldn't classify it as typical mint, it's too dark. I really like this polish because it isn't 'white-packed' so the finish is more glossy and sheer. When it comes to aqua/mint polishes I recently prefer that sheer formula, otherwise I feel as if I wore oil paint on nails. That's a bit weird, I know! Especially since I love that thick, pastel finish in general, just not in case of mint polishes. :P Since it's sheer, I need to apply 3 coats to reach full opacity, but it dries quickly, so it's not a big deal. It also looks more opaque in real than it does in the photos.

                                                                           *  *  *

No, znowu mnie naszło na takie bardziej letnie kolory...na szczęście. Naprawdę nie miałam ochoty ani nastroju na jesień, wreszcie pogoda już nie przymula. Na dziś mam 228 Vipery z serii Everlasting. To taki jasny turkus, wydaje mi się, że zbyt ciemny żeby klasyfikować go jako typową miętę. Lubię ten kolor bo nie ma w sobie dużo bieli, więc wykończenie jest bardziej szkliste i takie "przejrzyste". Nie wiem czemu, ale w przypadku takich morskich, turkusowych czy miętowych odcieni wolę taką nieco żelkową formułe, inaczej mam wrażenie, że pomalowałam paznokcie farbą olejną...co ogólnie jest dziwaczne, bo zazwyczaj uwielbiam taką konkretną, pastelową konsystencję - tylko jakoś z miętami mi to nie pasuje. Z racji tego, że jest taki półprzezroczysty, nałożyłam 3 warstwy..ale szybko schnie i nie jest to jakiś wielki problem. Poza tym na żywo krycie wygląda na lepiej kryjący niż na zdjęciach.



13 comments:

  1. noo to jest prawdziwie letni kolor :D

    ReplyDelete
  2. Nie jest podobny do Color Alike Koci Mięta?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na oko inne, ale mogę porównać. :) Wrzucę przy okazji notki z Colour Alike.

      Delete
  3. Miętę lubię pastelową, ale turkus żelkowy jest super, potwierdzam :)

    ReplyDelete
  4. Przyjemny odcień, idealny na lato :)

    ReplyDelete
  5. Prawdziwie letni i piękny przy okazji ;)

    ReplyDelete
  6. Podoba mi się ten kolor, przypomina mi bardzo Bell Air Flow odcień 05 z biedronki:).Wygląda niemal identycznie.

    ReplyDelete
  7. nawet fajny, jakoś nie mogę ostatnio takich odcieni nosić :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi się trochę też już przejadły, ale ja ogólnie mam fazy na odcienie, więc pewnie kiedyś mi wróci. :P

      Delete
  8. ja nie lubię u siebie takich odcieni, ale u Ciebie wygląda bardzo ładnie

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...