Monday, 2 July 2012

Viva Glam Nicki (MAC)

Hello,
Viva Glam Nicki (MAC)
For a change I'd like to show you a lipstick I got a while ago, it's from MAC's series Viva Glam (income from the sales goes to all affected by HIV and Aids). As the name suggests, the lippie is signed by Nicki Minaj (I can't say I'm a fan, but I like her wicked style). The colour is very Nicki, but luckily it's not pale pastel pink, but rather mid bright coral. Sadly on my skintone it rather loses all the orange undertones and looks rather pink. The shade is bold and intense, surely not for everyone. because it's very bright. I have a bit of issues with its formula, I find it quite dry and not creamy - I wouldn't mind if if it was only while applying, but it gives the same feeling on the lips (I find the majority of my MAC lipstics very dry actually). I solved it by applying it very lighly and dabbing it with my fingers. It's also cool to use it with clear lipgloss. Overall, I'm happy with this purchase because the colour is really unique. 


Viva Glam Nicki (MAC)                                                                         *  *  *
Dla małej odmiany postanowiłam pokazać Wam dziś pomadkę, którą kupiłam już jakiś czas temu i zdążyłam przetestować w wielu kombinacjach. Pochodzi z serii MAC Viva Glam (cały dochód ze sprzedaży przeznaczony jest dla osób z HIV i Aids). Akurat ta pomadka, jak sama nazwa wskazuje, sygnowana jest przez Nicki Minaj (raczej nie jestem fanką, ale lubię jej pokręcony styl). Sam kolor też jest bardzo w stylu Nicki, na szczęście jednak nie jest to blady pastelowy róż, ale raczej tak średni, jaskrawy koral. Niestety przy mojej karnacji gubi trochę pomarańczowe tony i jest raczej  różowy. Kolor jest bardzo intensywny i rzuca się w oczy, na pewno nie jest dla każdego. Nie jestem trochę przekonana co do konsystencji szminki, jest trochę sucha i niezbyt kremowa - gdyby była taka tylko w czasie malowania, to jeszcze bym przeżyła, ale niestety nałożona na usta daje takie samo wrażenie (tak właściwie to większość moich pomadek MAC jest trochę za sucha). Rozwiązuję ten problem przez delikatniejsze nakładanie, rozcieranie i wklepywanie palcami. Fajnie też wygląda z bezbarwnym błyszczkiem. Nie żałuję tego zakupu, bo kolor jest naprawdę świetny i nietypowy.


10 comments:

  1. kolor jest piekny,ale rzyczywiscie podkresla troche suche skorki.

    ReplyDelete
  2. kolor piękny, ale widzę, że zbiera się dziwnie w zmarszczkach ust i raczej będzie nieprzyjemnie schodził...ale tak jak piszesz zawsze można coś na to zaradzić ;)

    ReplyDelete
  3. Pewnie wyjdę podejrzanie :D, ale muszę po raz kolejny napisać, że masz piękne usta - po prostu mój ideał, oddawaj ;D
    Kolor pomadki zdecydowanie nie mój, ale u innych mi się podoba - wygląda trochę jak jaskrawy, pastelowy koral.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no, to właśnie taki pastelowy ale intensywny koral. i dzięki za komplement, chętnie oddam, bo ja bym chciała większe usta mieć. :D

      Delete
  4. kolor jest przepiękny! ale lubię jak szminka sunie gładko ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. też tak wolę, ale dla koloru jestem w stanie znieść takie niedogodności :D z tą nie jest znowu aż tak źle, jest trochę sucha a przy tym baaardzo napigmentowana, więc trzeba uważać, żeby nie przesadzić, bo odcień jest mega jaskrawy (trudno to było uchwycić na zdjęciach). ;)

      Delete
  5. Będę płakać ;_;
    Dlaczego nie wyglądam dobrze w mocnych ustach?! Przecież te pomadki są mają cuudowne kolory...

    ReplyDelete
  6. Piękna jest! Sama bym ją chętnie kupiła, ale nie mam kiedy zużywać tych wszystkich pomadek, które mam w zbiorach :P

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam Twoje usta! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...