Saturday, 7 July 2012

Sea Breeze, Sensique

Sea Breeze 251, Sensique
Hiya, that's a limited edition from last year. Sensique is a Polish brand which is rather inexpensive and I want to show it because of the shade and name. It's a horrible heatwave over here (9th day in a row or so), so I find such colours very cooling and comforting. :) I'd kill for being near seaside at this very moment...Anyway, the polish is a pastel baby blue with (with a very tiny hint of purple undertones), it also has silver sheen, which isn't visible on nails. I needed between 2-3 coats and it looks really pretty. Some pastels look somehow flat on the nails and I really love this 'effect', I think my nails look in a way larger then.

Sea Breeze 251, Sensique
Na dzisiaj lakier z zeszłorocznej limitowanej kolekcji Sensique. Chciałam go pokazać dzisiaj ze względu na odcień i nazwę. :) Nie wiem jak u Was, ale w moim mieście już od jakichś 9 dni są koszmarne upały (ogólnie lubię ciepło i słońce, ale teraz nie da się oddychać), więc takie kolory są bardzo chłodzące i kojące. :) Dałabym wiele żeby być teraz gdzieś nad morzem...A jeśli chodzi o lakier, to taki błękitny z bardzo małą domieszką fioletu, ma też srebrną poświatę, której jednak nie widać na paznokciach. Potrzebowałam 2-3 warstwy i wygląda naprawdę ładnie na paznokciach. Niektóre pastele dają taki płaski "efekt" na paznokciach, który osobiscie bardzo lubię, bo moje paznokcie wyglądają na sporo większe.




11 comments:

  1. bardzo ładny kolor, szkoda że już niedostępny, ale widziałam podobny z Quiz Safari.
    Świetny blog ;)

    ReplyDelete
  2. o ladnie, musze uzyc swoj :)

    ReplyDelete
  3. Żałuję, że nie kupiłam go w tamtym roku...

    ReplyDelete
  4. Przypomniałaś mi o nim - też go mam :) Tylko nie wiem, kiedy i gdzie go ostatnio widziałam, chyba muszę poszukać

    ReplyDelete
  5. Ja też żałuję, że go nie kupiłam ;/

    ReplyDelete
  6. Piękny, bardzo niespotykany kolor! :)

    ReplyDelete
  7. Niespotykany błękit :) Mimo pastelowej barwy nie wygląda kredowo - takie kolory lubię :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Coś w tym jest, że jest niespotykany. Mam dość sporo pastelowych niebieskich lakierów i w sumie każdy jest trochę innymi, pomimo tego, że czasem wyglądają na bardzo podobne.

      Delete
    2. No właśnie, ja też się lubuję w niebieskich pastelach i ogólnie błękicie, ale takiego jeszcze nie widziałam :)

      Delete
  8. Bardzo lubię takie pastele. I taką długość paznokci. ; )

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...