Tuesday, 3 July 2012

Pink Friday, OPI

Pink Friday, OPI
Yesterday I posted a lipstick signed by Nicki Minaj, today it's time for Pink Friday from Nicki Minaj collection released by OPI. The shade is rather neutral, not too cool, not too warm, but it has a very strong white base which makes the colour pop and basically it rather stands out even though the shade itself is rather common. I like it that way. Application isn't the easiest, as you can imagine, it is a bit streaky, but just a little bit (first 1-2 coats are, another coat makes it look very even and cool). Well, I said the shade is common, but actually I don't have anything similar (and I'm a fan of pink polishes) and I think the majority of OPI pinks and red polishes is worth buying.

                                                                   *  *  *
Pink Friday, OPI
Wczoraj pisałam o szmince sygnowanej przez Nicki Minaj, a dziś kolej na Pink Friday z kolekcji Nicki Minaj dla OPI. Według mnie odcień różu jest dość neutralny, ani ciepły ani chłodny.  Ma bardzo mocną białą bazę (taką korektorowatą), która sprawia, że lakier naprawdę rzuca się w oczy, pomimo tego, że sam odcień jest dość zwyczajny. Bardzo mi się to wszystko podoba. Malowanie nie jest najprostsze (jak pewnie mogłyście się domyślić), trochę robi prześwity, ale tylko trochę (właściwie 1-2 warstwy się nieco ciągną, a następna już wszystko ładnie wyrównuje). Wiem, napisałam, że kolor jest dość zwyczajny, ale tak właściwie nie mam nic podobnego (a jestem fanką różowych lakierów) i ogólnie uważam, że większość różowych i czerwonych lakierów OPI jest warta kupienia. (i grzechu;))



 

BTW, only 13 more lucky followers needed till my 500 followers giveaway. :) /// A tak nawiasem, jeszcze tylko 13 subskrypcji do mojego rozdania z okazji 500 obserwatorów. :)

13 comments:

  1. jaki śliczny cukiereczek :)

    ReplyDelete
  2. jejuuu jaki cudny!! nie mam takiego :<

    ReplyDelete
  3. Zapraszam do wzięcia udziału w nowo powstałym projekcie czyli http://polskie-lakieromaniaczki.blogspot.com/
    Jest to lista blogów o tematyce lakierowej.
    Pomóż nam zebrać wszystkie lakieromaniaczki w jednym miejscu :)

    Jeśli uważasz to za spam to usuń ten komentarz- ale jakoś trzeba zacząć :)

    ReplyDelete
  4. ja chyba muszę Cię usunąć ze swojej listy blogów za to wodzenie na lakierowe pokuszenie! ;)

    ReplyDelete
  5. Kolor jest piękne, a paznokcie są idealnie pomalowane i mają cudny kształt :)

    ReplyDelete
  6. totalnie przepadałam, piękny kolor!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...