Sunday, 29 July 2012

Nail Art Sunday: Ladybirds

Hello
I wanted to come up with something new on my blog and I decided to post my nail art on Sundays. (hope I won't forget about it next week:P) Sundays are usually lazy days for me and I often don't feel like writing reviews and in the end I don't know what to post during the weekends. I also believe nail art is always fun and pleasant before Monday. :) If you have any requests for specific nail art/tutorials feel free to let me know in the comments. For today I've got pastel ladybirds. They're really easy to do, in my opinion they looks great on nails and colour combinations are endless. Hope you enjoy. :)

                                                                       *  *  *

Cześć
Od jakiegoś już czasu chciałam wprowadzić coś nowego na blogu i pomyślałam, że będę właśnie w niedziele wstawiać swoje wzorki (mam nadzieję, że nie zapomnę o tym do następnego tygodnia :P). Niedziele są zwykle dla mnie dość leniwe, często nie mam czasu ani ochoty żeby pisać jakieś dłuższe recenzje i ostatecznie już całkiem nie wiem co robić z blogiem w weekendy. Poza tym mam wrażenie, że jakieś wesołe, kolorowe wzorki to zawsze coś pozytywnego przed zbliżającym się poniedziałkiem. :) Jeśli chciałybyście zobaczyć jakieś konkretne wzorki/tutoriale, piszcie o tym śmiało w komentarzach. Na dzisiaj zrobiłam pastelowe biedronki. Naprawdę łatwo się je wykonuje, świetnie wyglądają na paznokciach i kombinacje kolorystyczne są nieskończone. Mam nadzieję, że się spodobają. :)


11 comments:

  1. Urocze :D
    Ja jestem bardzo chętna na Twoje wzorki, a na tutoriale jeszcze bardziej :)

    ReplyDelete
  2. Śliczne biedronki, zawsze z podziwem oglądam Twoje wzorki :)

    ReplyDelete
  3. bardzo ładne biedroneczki :)

    ReplyDelete
  4. very cute nails.. . . keep it up . .really much appreciated. . .
    vapor recovery unit

    ReplyDelete
  5. dronki! :D super są, niebieskie najlepsze :>

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...