Thursday, 12 July 2012

Mango Dress

Hi,
For today I've got something a little bit different, a very quick and easy-to-do nail art inspired by my dress from Mango. I love dresses but don't wear thaaaat often (as you can tell, whales haven't got the best legs ever ;)). I usually like to wear plain clothes but sometimes I feel like wearing more bold, contrastive patterns that do stand out. At the same time, I'm really fed up with polka dots and floral patterns (I used to like them, but now they became too common, it's simply overwhelming), so this one is very refreshing for my wardrobe. Anyway, all you need to create such a nail art is a dotting tool and 3 polishes. I hope you like my idea and you can obviously experiment with other colours. I tried to simplify the pattern and obviously I'm NOT going to wear it together with the dress! (what an eyesore!).


                                                                          *   *   *
Na dziś przygotowałam taką małą odmianę, bardzo prosty i łatwy do wykonania wzorek, zainspirowany moją sukienką z Mango. Uwielbiam sukienki ale z drugiej strony nie noszę ich taaak często (jak się pewnie domyślacie, wieloryby nie mają najlepszych nóg na świecie;)). Zwykle jednak wolę gładkie ciuchy bez wzorków, ale jako, że kobieta zmienną jest...od czasu do czasu mam ochotę zaszaleć i ponosić bardziej rzucające się w oczy wzory. Przy tym mam kompletnie dość groszków czy wszystkich kwiatowych wzorów (kiedyś naprawdę je lubiłam, ale zbyt często widuję je na ulicy i strasznie mi się opatrzyły), więc wzorek z tej sukienki jest fajną odmianą w mojej szafie.
W każdym razie, aby wykonać wzorek potrzebujecie jedynie sondy i 3 lakierów. Mam nadzieję, że wzorek Wam się spodobał i kiedyś z nim poeksperymentujecie. Kolory oczywiście mogę być dowolne. Ja raczej uprościłam wzorek z sukienki i NIE mam zamiaru nosić go razem z sukienką (to byłby lekki  wizualany koszmarek).



11 comments:

  1. Super prosty i efektowny - dlatego tak bardzo lubię Twoje wzorki :))
    Co do sukienek - lubię, chociaż pewnie moje blade nogi gorszą co poniektórych ^^ Ostatnio wypatrzyłam jedną w Promodzie i nadal siedzi mi w głowie...

    ReplyDelete
  2. Fajna inspiracja i bardzo fajny efekt. Podobałyby mi się i tak, nawet jeśli bym nie wiedziała, że wzorowałaś się na sukience. Do podpatrzenia :)

    ReplyDelete
  3. ciekawa inspiracja i powiem szczerze, że mi się podobają takie maziaje :p

    ReplyDelete
  4. ale super :))

    ja ostatnio trochę "odwielorybiona" polubiłam sukienki... ale też nie noszę ich na co dzień, bardziej na zasadzie niedzielnego wypadu na dietetyczne ;) lody :)

    ReplyDelete
  5. przecież to są małe baranki z czarnymi głowami :x

    ReplyDelete
  6. Lubię ciapki na paznokciach. Ja i mój Parkinson umiemy je zrobić. Są fajne.

    ReplyDelete
  7. ładny wzorek i ciekawi mnie jak wygląda sukienka w całej okazałości :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...