Wednesday, 25 July 2012

Inglot 360

Inglot 360
It comes from Inglot's latest collection (I think). It's a bright pink,  more on a warm side, but it doesn't look coral for sure, at least to me. It's very vivid, but not neon yet. It also has typical to Inglot lighter sheen/pearl which is barely visible in the bottle, not to mention on nails (I have no idea why they always add it to polishes, I'm often certain that I bought a creme polish from them but noooope, it has that sheen when I look closer!) 360 has a very shiny finish and I wish it was more opaque (I needed to apply 3 coats, but if you have shorter nails I think 2 would be fine). I love to wear it on my toes, that's a very pretty summer shade.

                                                                               *  *  *

Inglot 360
360 pochodzi z najnowszej kolekcji lakierowej Inglota (tak mi się przynajmniej wydaje). To intensywny róż, który jest raczej w ciepłej tonacji ale na pewno nie wygląda koralowo, przynajmniej według mnie. Jest baaardzo jaskrawy ale zarazem nie wygląda neonowo. Poza tym, ma typową dla Inglota perłową mgiełkę, która jest ledwo widoczna w butelce, nie mówiąc już o paznokciach (nie mam pojęcia po co wsadzają to do niemal każdego lakieru - często wydaje mi się, że kupiłam kremowy lakier, ale nieeeee, po bliżej inspekcji poświata zawsze jest!). Lakier ma bardzo błyszczące i szkliste wykończenie. Fajnie tylko, jakby trochę lepiej krył (musiałam nałożyć 3 warstwy, ale w sumie jak macie krótsze paznokcie, to myślę, że 2 spokojnie wystarczą). Uwielbiam go na stopach, naprawdę fajny letni kolor.




9 comments:

  1. Fajnie wygląda, ale ja nie lubię lakierów Inglota. Miałam kiedyś jeden i zdążyłam się zniechęcić.

    ReplyDelete
  2. Nie, to nie jest spam.
    Po prostu chce odnowic wysylanie kartek, pocztówek. Znowu zachecic kazda do wyczekiwania na listonosza. Jezeli kolekcjonujesz kartki, bardz lubisz je dostawac zapraszam na mojego bloga - tam znajdziesz dokladne instrukcje i opis o co chodzi. :)

    ReplyDelete
  3. fajny, letni kolor:) musi ładnie wyglądać na stopach:)

    ReplyDelete
  4. Ale super kolor! Mega jest:)

    ReplyDelete
  5. wow ale śliczny odcień:)

    ReplyDelete
  6. Hey!
    I just found your blog and I really like it!
    I'm a new follower now :)
    Would you like to visit my blog?
    If you would like to see any entry in english just let me know and I will translate it ;)
    xoxo,
    nosolomakeup.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Hello :)
    Delikatny shimmer w lakierach Inglot podobno służy ułatwieniu aplikacji lakieru :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...