Saturday, 21 July 2012

Eveline, Ivory 313

Eveline, Ivory 313
Hi, it's me again! I miss blogging a lot (I have no time to prepare new swatches, I always enjoy doing them and now my life's a bit empty. I hope it'll get better after the weekend). For today I've got one of my favourite French polishes. It's very very pale ivory pink (does it make sense?) with red tiny shimmer! The shimmer isn't very sparkly and doesn't show up on nails a lot, just at certain angles, but it  gives a very special texture/finish though. It reminds me of eggs, stones or expensive paper. It's really hard to explain, but it's very pretty. It's more opaque than in the photos, these are 3 coats but they are less sheer in real life (1 or 2 coats look awesome too). It wears very well, makes hands look chic and pretty.  It's definitely one of French polishes which I'd repurchase!


Eveline, Ivory 313
To znowu ja! Bardzo tęsknię za takim regularnym blogowaniem (nie mam zupełnie czasu na robienie zdjęć, a bardzo to lubię i czuję pustkę...mam nadzieję, że po weekendzie będzie poprawa). Na dziś mam jeden z moich ulubionych lakierów do Frencha. To bardzo bardzo blady róż z lekkim odcieniem kości słoniowej (ma to sens?), a do tego ma czerwone małe drobinki! Drobinki nie są zbyt brokatowe i błyszczące, ani nie widać ich aż tak bardzo na paznokciach (tylko pod pewnymi kątami). Dają jednak ciekawy efekt, który przypomina mi coś pomiędzy jajkiem, kamieniem a jakimś droższym papierem. Ciężko to opisać, ale jest bardzo ładny. Lakier też lepiej kryje niż widać to na zdjęciach, nałożyłam 3 warstwy, które w rzeczywistości nie są aż tak prześwitujące (zresztą nawet 1 czy 2 warstwy też wyglądają super). Naprawdę fajnie się nosi i sprawia, że dłonie wyglądają elegancko i ładnie. To jeden z tych Frenchowych lakierów, który kupiłabym ponownie.



17 comments:

  1. te czerwone drobinki są mocno widoczne? ładnie wygląda ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. raczej nie, tak jak na zdjęciach. :) to ostatnie zdjęcie jest dużym przybliżeniem. one raczej nie dają koloru czy błysku, tylko takie dziwne wykończenie. trudno to opisać, bo to jedyny taki lakier jaki spotkałam.

      Delete
  2. Te czerwone drobinki są bardzo ciekawe, ale jestem pewna, że doprowadzałyby mnie do szału :P

    ReplyDelete
  3. Nigdzie go nie widziałam, a szkoda bo wygląda świetnie ;D

    ReplyDelete
  4. fajny odcień ,ciekawe te drobinki :P

    ReplyDelete
  5. Faktycznie całkiem przyjemny :)

    ReplyDelete
  6. Te drobinki są świetne :)

    ReplyDelete
  7. O rany, zakochałam się... Chcę go! Gdzie kupiła?!

    ReplyDelete
  8. Wygląda rewelacyjnie, teraz nic tylko na niego polować :)

    ReplyDelete
  9. Witam serdecznie!

    Czy mogłabyś napisać, gdzie kupiłaś ten lakier? Nigdzie nie mogę go znaleźć, a jest śliczny. Czy istnieje możliwość, abyś kupiła dla mnie taki sam i odsprzedała na Allegro? Pozdrawiam!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...