Tuesday, 10 July 2012

Celia, Tropic 10

Celia, Tropic 10
Another Tropic polish, previously I wrote about no 13 (click). I'm really into green polishes these days, basically I love green, especially shades like that, deep, darker not too bright, I think they look quite splendid and it's a shame it's so difficult to get nice green clothes (every green is too bright for the ol' whale) It has a nice glossy, shiny finish. It is jelly but not super sheer, 3 coats were perfectly fine. I was thinking it might be very similar to Jade is the New Black (OPI), but it has cooler undertones and has more blue to it than OPI. I'm so in love.

                                                                            *  *  *

Celia, Tropic 10
Kolejny lakier z serii Tropic, wcześniej pisałam o fiolecie nr 13 (klik). Uwielbiam ostatnio zielone lakiery, tzn tak ogólnie lubię zielony, szczególnie takie kolory jak ten, nasycone, ciemniejsze i niezbyt jaskrawe. Wyglądają naprawdę pięknie i tak szlachetnie, szkoda, że tak trudno dorwać fajne zielony ubrania (zwykle są zbyt jaskrawe dla starego wieloryba). Lakier ma fajne, szkliste wykończenie. Jest jelly ale nie przesadnie prześwitujący, niezbyt grube 3 warstwy są zupełnie wystarczające. Myślałam, że może być całkiem podobny do Jade is the New Black (OPI), ale lakier Celii ma chłodniejsze tony i jest nieco bardziej niebieski niż OPI. Dla mnie przepiękny, zakochałam się. ;)




14 comments:

  1. o ładny taki ni to dżejd ni to four leaf clover <3

    ReplyDelete
  2. Fantastyczny jest! Jutro go kupuję;)

    ReplyDelete
  3. Zielony.. nadal nie umiem się do niego przekonać w takiej formie ;)

    ReplyDelete
  4. bardzo ładny, miałam go kupić ostatnio, ale po spróbowaniu na paznokciu stwierdziłam że mi się nie podoba, a tu proszę jaki piękny.
    świetnie się błyszczy

    ReplyDelete
  5. Wow! Ten kolor jest genialny! Różnymi drogami trafiło do mnie 6 lakierów z tej kolekcji, ale zieleni jeszcze nie mam i u nikogo nie widziałam! Muszę pogrzebać po sklepach! :D

    ReplyDelete
  6. Też mam problem z zielonymi ubraniami, odnotowałam znaczny deficyt w tym obszarze na sklepowych wieszkach ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...