Monday, 30 July 2012

Bare Beauty, Models Own

Bare Beauty, Models Own
That's a very nice everyday shade, which is interesting but not too over the top. I really like its finish, very very glossy. The shade and finish remind me of apricot/peach yoghurt. I think there should be a yoghurt finish in the world of nail polish actually! Not creme, not sheer and not pastel either, just something in between. Anyway, Bare Beauty looks very nice and this orange is very soft and subtle, nothing too crazy. I had a bit of issues with application (it might have been the heatwave), so I needed to apply 3 coats (but they dry extremely fast), so I can't complain. I really appreciate such easy to wear polishes, which aren't too loud but also they can't be called boring. BTW, it's quite similar to Models Own's Peach Puff, the differences are really minor.

                                                                                  *  *  *

Bare Beauty, Models Own
Jest to bardzo ładny kolor na co dzień, który według mnie jest ciekawy ale nie rzuca się przesadnie w oczy. Podoba mi się jego wykończenie, jest bardzo bardzo szkliste. Kolor i wykończenie kojarzą mi się z brzoskwiniowym/morelowym jogurtem. W ogóle to uważam, że powinno być też jogurtowe wykończenie  w świecie lakierów! ;) Nie kremowe, nie przezroczyste ale też nie do końca pastelowe, coś takiego pomiędzy. No nic, Bare Beauty jest dla mnie  po prostu bardzo ładny, a sam pomarańcz taki zgaszony i subtelny, bez szaleństw. Miałam trochę problemów z malowaniem (chociaż to mogło być przez upał), więc nałożyłam 3 warstwy (ale wyschły błyskawicznie),  raczej nie mogę narzekać. Naprawdę doceniam takie pasujące do wszystkiego lakiery, które nie są zbyt krzykliwe ani nudne. Aha, lakier jest bardzo podobny do innego lakieru Models Own, Peach Puff...różnice naprawdę są niewielkie.


9 comments:

  1. Bardzo lubię wszelkie odcienie nude i brzoskiwni.

    ReplyDelete
  2. ale śliczny!! jednak nudziaki to najpiękniejsze lakiery :)
    zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  3. śliczna brzoskwinka :) uwielbiam takie odcienie :)

    ReplyDelete
  4. Nie do końca mnie przekonuje ta brudna brzoskwinka:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. no trudno, myślę, że ja i mój lakier jakoś to przeżyjemy. :)

      Delete
  5. fajny, trochę jak sunset sail z chg chyba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peach Sherbet raczej jest jak Sunset, bo taki bardziej pastelowy i kolor bardziej podobny. Chociaż w sumie nie wiem, bo ja Saila mam tylko na wzorniku, a to przekłamuje jednak.

      Delete
  6. ładny, ale na moich dłoniach takie kolory nie wyglądają dobrze. za to Twoje paznokcie ciągle pięknieją ;)

    ReplyDelete
  7. piękny, nienachalny i niebanalny:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...