Thursday, 5 July 2012

02 Neon Colour, Bell (Glam Wear)

02 Neon Colour, Bell (Glam Wear)
Hello, it is a polish which my mum bought me earlier this morning! I really love it and I was so excited that I wanted to show it to you as soon as possible. It's a new neon line from our Polish brand Bell. In my eyes these aren't neons but rather brights. I got 02 (shame they have no names!) and it is a red coral, it doesn't have any strong pink or orange undertones, there's also some softness to it. 02 is a bit darker, deeper and more red than typical coral polishes. It's quite similar to Avon's Coral Reef (but CR is even more red, I'll compare the two in a post about CR, soon hopefully). Back to Bell, application is really pleasant, it's opaque in 2 coats and dries quickly. It has a very nice shine and I think it'll look pretty on pale and tanned hands. It's also going to be an awesome pedi shade!

                                                                      *  *  *

02 Neon Colour, Bell (Glam Wear)
Cześć, na dziś przygotowałam lakier, który kupiła mi dzisiaj rano mama. :) Jest cudny i ogólnie tak mi się spodobał, że postanowiłam go pokazać jak najszybciej się tylko da. :) Lakier pochodzi z najnowszej neonowej kolekcji Bell. Jeśli chodzi o lakiery, to według mnie nie są to typowe neony, tylko po prostu bardzo jaskrawe odcienie. Mój  to 02 (szkoda, że nie mają nazw!) i jest koralowym czerwonym, który nie ma bardzo widocznych ani różowych ani pomarańczowych tonów, a do tego ma w sobie też taką delikatność. 02 jest trochę bardziej ciemniejszy, nasycony i czerwieńszy niż typowe koralowe lakiery. Jest dość podobny do Coral Reef z Avonu (ale CR jest jeszcze bardziej czerwony, porównam te dwa lakiery w notce o CR, miejmy nadzieję, że będzie to niedługo). Wracając już to Bell, malowanie jest naprawdę w porządku, konsystencja jest przyjemna i nie robi niespodzianek, kryje po 2 warstwach i schnie szybko. Według mnie odcień jest śliczny i pasuje zarówno do bladych jak i opalonych dłoni. Będzie też świetny na pedi.


27 comments:

  1. rzeczywiście kolor rewelacyjny :) mam tylko jeden lakier z Bell, ale z innej serii.

    ReplyDelete
  2. fajny kolor, kojarzy mi się z arbuzem :)

    ReplyDelete
  3. bardzo lubię takie odcienie, muszę się za nim rozejrzeć :)

    ReplyDelete
  4. już miałam wczoraj Ci napisać, że taaak zaczęły mi się podobać Twoje paznokcie ^^

    ReplyDelete
  5. Rzeczywiście, ładny kolorek. ;)

    ReplyDelete
  6. Ale masz fajną mamę :D Moja, jak się dzisiaj dowiedziała o przybliżonej liczbie sztuk moich lakierów, stwierdziła, że chyba nie jestem normalna :P A wcale nie jest ich dużo, serio!
    Jeśli chodzi o lakier - spodobał mi się na tyle, że chyba pragnę go mieć :>
    Tylko u mnie chyba nie ma tej nowej kolekcji, patrzyłam na wyspie i w Naturze, bo szukałam turkusowego i zielonego eyelinera i pustki :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh, moja też powtarza, że nadaję się do leczenia z tymi lakierami ;) Ale jak się ślinię do jakichś (szczególnie różowych), to chyba zmienia zdanie.
      Ogólnie cała seria jest fajna, różowy też bardzo ładny, ciekawe żółte i świetna zieleń z niebieskim...u mnie w najbliższych DN w ogóle nie ma Bell, a ten jest żeby było śmieszniej z jakiejś budki na targu. ;)

      Delete
  7. u mnie się pojawiły dzisiaj właśnie dumałam nad jakimś.. boję się tylko żeby z chinkami mi się nie zdublowały... podobał mi się żółtek, niebieski i zielony...

    ReplyDelete
    Replies
    1. oczywiście ten u Ciebie jest genialny! :)) ale jestem zakręcona... :D ręce się robią opalone jakbys tyle co z wakacji wróciła :D

      Delete
  8. ooooooo super jest, chyba kupię;p

    ReplyDelete
  9. imho lepiej właśnie ten kupić niż Avon, a kolory w sumie dość zbliżone, a jakość wydaje mi się lepsza.

    ReplyDelete
  10. Piękny kolor. Lakiery bell są świetne bardzo długo trzymają się paznokci

    ReplyDelete
  11. Przypomina mi 403 Glam Wear :) Ładny odcień, ale ja nie lubię Bell'owych lakierów więc chyba się na niego nie zdecyduję.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mnie po zdjęciach też się tak kojarzył, ale jest inny jednak :)

      Delete
  12. Świetny kolor, kupiłam też niebieski:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...