Sunday, 10 June 2012

Turquoise Wave, My Secret

Hello,
I tried to post for the whole day but I couldn't upload photos as I'm in the countryside and my connection is very slow here...so, I'm a bit late today. I'd like to show you another polish from My Secret limited collection, called Turquoise Wave. It may seem boring but it's really pretty  and rather unique in real (I don't have anything similar). It's a turquoise polish leaning on the blue side. It's very intense and deep. I also love its glossy finish without being jelly and sheer, reminds me of OPI's glossy cremes, they look quite alike, I'd say! I'm in love.

                                                                           *   *   *

Dzisiaj jestem trochę spóźniona, próbowałam napisać notkę przez cały dzień ale siedzę dziś na wsi i internet z telefonu ma słaby zasięg.  Na dziś przygotowałam kolejny lakier z limitowanej serii My Secret, Turquoise Wave. Może wydawać się przeciętny, ale na żywo jest naprawdę śliczny i dość nietypowy (przynajmniej ja nie mam nic podobnego). Odcień turkusu jest zdecydowanie bardziej niebieski niż zielony, poza tym jest głęboki i taki nasycony. Poza tym uwielbiam to  błyszczące wykończenie, które równocześnie nie jest prześwitujące ani jelly...kojarzy mi się z niektórymi kremami OPI. Uwielbiam lakiery z tej kolekcji, jeśli jeszcze ich nie macie to proponuję rozpoczęcie polowania. :)



14 comments:

  1. So beautiful! Love this color. I'd totally like to own one.

    ReplyDelete
  2. świetny jest, najlepszy z tej kolekcji :)

    ReplyDelete
  3. świetny kolor na wakacje! my secret miało nosa z tą kolekcją :)

    ReplyDelete
  4. Muszę zajrzeć do szafy my secret. Widzę że można znaleźć tam cudeńka :)

    ReplyDelete
  5. O masakra, nie wiedziałam ,że one są takie piękne...
    Jutro biegnę do Natury !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Według mnie są super w takiej cenie, jakość też bardziej leży mi niż np w przypadku Essence. Jedynce co mnie denerwuje, to butelki i nakrętka - no ale to drobiazg w sumie. ;)

      Delete
  6. prześliczny kolorrrrrrrrrrrr :) <3

    ReplyDelete
  7. ale śliczny!!! miałam ostatnio nie kupować nowych lakierów, ale dla niego chyba zrobię wyjątek:D

    ReplyDelete
  8. Gorgeous. I'm such a sucker for these kind of shades!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...