Saturday, 23 June 2012

Summer 2012 Nail Art Wheel!

Hi!
I had a couple of ideas for summer nail and I thought it would be better to put them together on the nail art wheel, especially now since it's summer already!  I have many more and I think I'll surely produce more wheels this summer (just waiting for my China Glaze/Orly neons!). It's really a lot of fun to use so many polishes at one time and match them together. Enjoy. :)


                                                                        *  *  *  

Miałam ostatnio kilka pomysłów na dość letnie wzorki na paznokcie i pomyślałam, że lepiej będzie umieścić je po prostu na wzorniku...a już najbardziej zmotywowało mnie to, że od wczoraj mamy lato (wreszcie!) Mam dużo innych pomysłów, więc całkiem możliwe, że wyprodukuję więcej takich wzorników (szczególnie, że czekam na kilka neonów China Glaze i Orly). Muszę przyznać, że używanie tylu lakierów na raz i ich zestawianie ze sobą to przednia zabawa. Mam nadzieję, że Wam się spodobają. ;)



15 comments:

  1. śliczne ! gdybym jeszcze umiała sobie takie zrobić ...:P

    ReplyDelete
  2. masz niezwykły talent :))

    ReplyDelete
  3. Zazdroszczę talentu do robienia takich wzorów :)

    ReplyDelete
  4. widzę tu parę świetnych pomysłów :>

    ReplyDelete
  5. Ciekawe pomysły, może się trochę zainspiruję w wolej chwili? ;)

    ReplyDelete
  6. Świetne wzorki, ale ja nie widzę się w takich paznokciach. Zazdroszczę odwagi dziewczynom :)

    ReplyDelete
  7. Paw, żółto-fioletowo-niebieskie kwiatki i różowy! ananas są super. Pozostałe zresztą też :)

    ReplyDelete
  8. W sumie można by każdy paznokieć zrobić inny, biorąc wzory z tego kółka i wyszedłby fajny, optymistyczny mani :D

    ReplyDelete
  9. psychodeliczna palma rządzi ;p

    ReplyDelete
  10. piękne kwiatuszki na białym tle i kurczak! dlaczego ja nie umiem :(

    ReplyDelete
  11. Nail designs have been amazingly heartening when creative nail arts match up with our persona.Zoe Nails is the quest of getting nail makeover which gives beautiful designs to our nails & looks go gaga with it.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...