Tuesday, 19 June 2012

Starry Silver Glitter, NYC

Starry Silver Glitter, NYC
For today I've got one of the coolest glitters in my collection (I don't have that many glitter polishes actually, but still!). Starry Silver Glitter 105 from New York Color is a combination of micro holo glitter and larger blue & pink hex glitter (blue is dominant, I'd say). Maybe my description isn't the most amazing ever, but it looks really cool on nails, especially layered over black/dark polishes. I painted 2 coats over navy blue and application was really effortless (glitter particles stayed on the nails, not on the brush), they are scattered evenly (some glitters are a real bummer when it comes to this). It's inexpensive and it isn't smelly (I find the majority of glitters a bit smelly). I really didn't expect that much from this polish!

                                                                             *  *  *
Starry Silver Glitter, NYC
Na dziś jeden z najfajniejszych brokatów w mojej kolekcji (co prawda nie mam ich tak wiele, ale i tak!) Starry Silver Glitter 105 frimy New York Color to lakier, który można dostać w sklepach Pepco i jest mieszanką drobnego holo glitteru i niebieskiego/różowego sześciokątnego brokatu (niebieski na moje oko przeważa). Może z opisu nie wygląda na taki ekstra lakier, ale naprawdę jest fajny - szczególnie nałożony na czarne/ciemne lakiery. Namalowałam 2 warstwy na granatowym lakierze i naprawdę malowało się bezproblemowo (często brokat się przesuwa, zostaje na pędzelku zamiast paznokciach itp), drobinki rozmieszczają się równo. Jest niedrogi i nie ma brzydkiego zapachu (większość brokatów jest dla mnie lekko śmierdząca). Na serio nie spodziewałam się aż tyle po tym lakierze, miłe zaskoczenie.

                             navy blue + Starry Silver Glitter 2 coats + top coat


14 comments:

  1. imho jest rewelacyjny a wiesz ze mam tone glitterow :P w szczegolnosci ten dodatek pudroworozowego brokatu jest ekstra

    ReplyDelete
  2. widzę kosmosss <3
    chciałam go kupić ale już nie było muszę go jeszcze znaleźć <3
    jest genialny ;)

    ReplyDelete
  3. I think this is a cool glitter also!! When I first saw it in the store, I had to grab it immediately!

    ReplyDelete
  4. ale Ty masz piekne pazurki! :)

    ReplyDelete
  5. szczęka mi opadła i walnęła o kafelki :o
    ale pewnie to wina Twoich zdjęć i wcale nie jest taki fajny ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. właśnie, właśnie...niestety jest też świetny poza obiektywem. :D trudno, musisz kupić!

      Delete
    2. może jednak w moim Pepco nie będzie XD

      Delete
  6. Potwierdzam, niestety jest świetny! :D Lubię go na swoich pazurkach, szczególnie na drobinkowym granacie lub kremowym czarnym - idealnie gwieździste niebo :)

    ReplyDelete
  7. Bosz, jaki piekny!!!
    Jak niebo :)
    Kolo mnie nigdzie nie ma takiego sklepu!
    Bu :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...