Tuesday, 12 June 2012

Spark 2, Bell

Spark 2 from Bell's Magic Collection is a lovely purple shimmer with lots of lighter purple, blue sparkles. It has a very glossy finish and the sparkles/glass fleck are rather fine and subtle, from a distance shimmer effect isn't very shiny (at least in my eyes). It's quite opaque, I applied between 2-3 coats (it depends really, but it's not extremely sheer, sometimes I just cannot paint properly) and it dried quickly. It looks cool underneath glitter holo polishes - it gives  magical, galactic nails. I really like these polishes and I wish they created more shades like that. I only hate their silver/square cap!

P.S. I'm going to organise a 500 give away (a few people to go!). Let me know which brands would you like to see in it and which you wouldn't like. Would be so cool to know it!

                                                                              *  *  *
Spark 2 z kolekcji Magic, od Bell to świetny shimmerowy fiolet z duża ilością niebieskich i jasno fioletowych-różowych drobinek/glass flecków. Ogólnie lakier ma wykończenie bardzo błyszczące a drobinki są bardzo małe i z pewnej odległości wcale aż tak się nie mienią (przynajmniej ja tak to widzę). Kryje całkiem nieźle jak na shimmer, nałożyłam ok 2-3 warstwy (zależy od paznokcia tak naprawdę, czasem malowanie mi nie wychodzi i koniec). Szybko schnie i super wygląda jako baza do glitterów (szczególnie holo) - wtedy paznokcie są jeszcze bardziej magiczne i galaktyczne. :) Lubię te lakiery i szkoda, że nie wypuścili więcej kolorów w tym stylu. Nie mogę tylko zdzierżyć tych kwadratowych/srebrnych nakrętek!

P.S. Zamierzam zrobić giveaway jak tylko będzie 500 subskrypcji (już niewiele zostało). Jeśli macie ochotę, możecie dać mi znać jakie marki chciałybyście w nim zobaczyć, a jakich na pewno nie. Byłoby świetnie gdybym miała jakieś wskazówki. :)


artificial light/ sztuczne światło

18 comments:

  1. przepięknie się mieni :)

    ReplyDelete
  2. Cudny ten fiolet<3

    A co do konkursu to ja chętnie bym zobaczyła tam miyo, ados, hean:D

    ReplyDelete
  3. świetny :D a w rozdaniu hmm chętnie wibo ponieważ nie mam tej firmy u siebie w mieście

    ReplyDelete
  4. fajny fiolecik, ładnie się mieni:)

    ReplyDelete
  5. super kolor. ja bym chętnie zobaczyła MODELS OWN :)

    ReplyDelete
  6. Models own i chi :> albo opi eye, szelkaszel.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Śliczny, jak Bell nie lubię tak ten odcień mnie urzekł :) To limitka, czy jest normalnie dostępny?

    Chętnie zobaczyłam Models Own i Barry M, bo one trudno dostępne :) Oprócz tego Spa Ritual i Color Club równie chętnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. One pojawily sie juz dawno, moze byc je trudno dorwac, ale w takich niewielkich drogeriach mysle, ze spokojnie mozna dostac. Ja swoje kupilam nie tak dawno temu :)

      Delete
  8. Aha, dzieki za sugestie. Sprobuje wziac je wszystkie pod uwage w miare mozliwosci. :)

    ReplyDelete
  9. Oooo moje klimaty :D

    Modelki byłyby przeze mnie mile widziane w rozdaniu ;>

    ReplyDelete
  10. Czuję pożądanie skierowane w jego stronę *.*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...