Friday, 1 June 2012

Skittles Day

Hi, Polish bloggers and users of nail polish message board came up with Skittles Day today (we celebrate Children's Day on 1st June, so it really fits). I didn't plan on posting tonight because I'm not in the mood (had the worst week of my life, seriously) and to cap it all, I couldn't take nice photos and I had messed panting my nails completely yesterday.Well, I guess we all know days when everything goes wrong ...I didn't want to be all the negative but at the same time, I don't like pretending. The only nice thing this week was getting a candy in the morning from a lady working at student office at my university (she's the best office lady). Nails are more vivid in real. 


                                                                              *   *   *

Jak już pewnie zauważyłyście, urządziłyśmy skittlesowy dzień na blogach i nie tylko. A Dzień Dziecka pasuje idealnie. W sumie miałam nic nie umieszczać dzisiaj bo mam fatalny nastrój (miałam najkoszmarniejszy tydzień w życiu, na serio), a na dodatek nie mogłam zrobić ładnych zdjęć a wczoraj zupełnie skopałam malowanie paznokci...widać taki okres, kiedy wszystko, po prostu wszystko idzie źle...W związku z tym wszystkim nie chciałam dawać jakieś smędzącej notki, a nie lubię udawać...no ale skoro już są te skittlesy, to pokażę, mimo, że nie wyszły. :P
Jedyną fajną rzeczą w tym tygodniu było dostanie rano cukierka od pani z dziekanatu (najlepsza pani z dziekanatu i już). Kolory na żywo są bardziej jaskrawe,  ale nawet aparat postanowił mi dokopać, ech!


21 comments:

  1. Też tak mam, że czasami wszystko mi nie wychodzi, ale życzę lepszego tygodnia :)) a mani fajny :)

    ReplyDelete
  2. Ale bajeranckie, takie pastelowe neony ^^
    Ja też mam niezbyt dobry humor i w dodatku przyszły tydzień zapowiada się fatalnie... Eh, nawet weekend już mnie chyba nie cieszy :/
    Róbmy takie paznokciowe dni częściej :>

    ReplyDelete
  3. oj każdy ma takie dni tygodnie albo i dłużej, sie nie przejmuj! a paznokcie baaardzo ładne!

    ReplyDelete
  4. śliczne masz te pastelowe kolorki:) mam nadzieję, że następny tydzień będzie lepszy:)

    ReplyDelete
  5. Będzie dobrze kochana:) U mnie też ostatnio nie najciekawiej się dzieje, ale już się pogodziłam z tym, że we wrześniu mam poprawkę i obronę licencjata, a życie ogólnie jest do dupy:P lajf is brutal- ful of zasadzkas end kopas w dupas:P
    Ale kolory to śliczne dobrałaś, jakie to lakiery ten pomarańczowy, zielony i fiolet?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Coś wiem o przesuwaniu terminów obrony...ech...

      pomarańczowy to Peachen and Cream z ModelsOwn (kolor raczej przekłamany na zdjęciu), fiolet Lilac Dream też Models Own, a zielony to Marzipan Isadory.

      Delete
  6. Jak było aż tak źle, to może być już tylko lepiej i tego Ci życzę:)
    Co jest na kciuku?

    ReplyDelete
    Replies
    1. On Ice z H&M, to ten taki z Bambi na butelce

      Delete
  7. oooo, jednak :> a taki bunt był :P
    u mnie też z humorem nie najlepiej, ale paznokcie poprawiły mi humor :) wczoraj miałam naprawdę zły dzień, nic mi nie wychodziło (nawet pokrywka od garnka była przeciwko mnie :P odkręciła się rączka i śrubka wpadła mi do zupy... :<)

    ReplyDelete
  8. Śliczne są :)
    Uszy do góry :*

    ReplyDelete
  9. Piękny mani, odczep się od niego :D
    Następny tydzień będzie o niebo lepszy :)

    ReplyDelete
  10. "Smętnej" nie "smędzącej"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie bez powodu użyłam kursywy. :P

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  11. słodkie;) tez miałam:D a powiedz mi( a raczej napisz) co to za róż?;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...