Saturday, 30 June 2012

Pink Plumeria, China Glaze

Pink Plumeria, China Glaze
I couldn't wait to get some China Glaze neons, especially because they have soft shimmer and it gives them an extra twist. This one isn't that neon, I would say. It is bright and vibrant, but I'm not sure if I would classify it as neon. I expected it to be more orangey (judging from the swatches), but it's middle pink with gold/peach shimmer. I'm also not sure if shimmer is the right word, it'd rather call it sheen. Anyway, it's very fine and it makes the shade appear warmer and a bit orange, depending on the light.This sheen/shimmer is also a bit sparkling in the sun. Pink Plumeria applies easily, the formula is rather thick but nothing scary. I applied 2 coat and didn't apply any top coat, because I like this semi-matte, plastic finish. Oh, and I just realised that I haven't shown any China Glaze polishes for ages (well, my collection isn't the most impressive, but still), gotta change it!

                                                                                *  *  *

Pink Plumeria, China Glaze
Nie mogłam się doczekać kiedy wreszcie wpadną mi w ręce jakieś neony China Glaze, głównie ze względu na to, że mają dość nietypowy, jak na neony, shimmer. Akurat ten kolor nie jest aż tak neonowy, przynajmniej moim zdaniem. Jest jaskrawy i rzucający się w oczy ale raczej nie nazwałabym go neonem. Spodziewałam się też, że będzie bardziej pomarańczowy (patrząc na inne swatche), ale to raczej średni róż ze złotym/brzoskwiniowym shimmerem. Nie jestem też pewna czy shimmer to dobre słowo, bo to raczej taka delikatna poświata a nie drobinki. W każdym razie są bardzo drobne i sprawiają, że lakier wydaje się trochę koralowy i cieplejszy, choć to zależy od padania światła. Drobinki czy tam poświata delikatnie mienią się w słońcu. Pink Plumeria jest raczej łatwa w aplikacji, dość gęsta ale nic strasznego. Nałożyłam 2 warstwy i nie używałam żadnego top coatu, bo podoba mi się ten pół-matowe, plastikowe wykończenie. A przy okazji przypomniało mi się, że nie wstawiałam od wieków żadnych lakierów China Glaze na bloga (moja kolekcja nie jest olbrzymia, ale i tak), muszę to nadrobić!

13 comments:

  1. jest boski, zakochałam się ^^

    ReplyDelete
  2. Genialny jest, już dawno żaden róż mi się tak nie spodobał. :)

    ReplyDelete
  3. A mi podobają się Twoje paznokcie, przeszły wspaniałą metamorfozę od początków blogowania i czasow przedblogowych :)

    ReplyDelete
  4. Lovely color. I have this one in y collection but didn't try it yet. Looks great on your nails!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...