Sunday, 3 June 2012

My Blue Polishes!

Hello,
I've got some free time to post at last, yay! It took me ages to decide to post my blue collection (it seems bloody endless). Last month I published my salmon/coral polishes, which you can see here.
Obviously I did my best to keep shades accurate, but sometimes my cam went crazy around so many similar shades. I think each blue here is different and I find it amazing that blue polishes are so diverse. Probably I'm insane, but there are still quite a lot of them on my wishlist...
Let me know if you would like to see any other colour of my stash!
                                                                     *  *  *

Wreszcie znalazłam czas żeby coś tutaj napisać. Długo nie mogłam się zebrać do wstawienia swojej niebieskiej kolekcji (bo sprawia wrażenie nigdy się nie kończącej). W zeszłym miesiącu opublikowałam łososiowe i koralowe lakiery, możecie obejrzeć je tutaj.
Oczywiście starałam się, żeby odcienie były dość dobrze oddane, ale czasem aparat szalał przy takiej ilości podobnych lakierów. W każdym razie każdy jest trochę inny i dla mnie to niesamowite, że niebieskie lakiery są tak zróżnicowane. Pewnie jestem psychiczna, ale mam jeszcze całkiem sporo niebiskich kolorów na liście moich muszmieciów...Aha, sugestie co do kolorów w przyszłych notkach mile widziane!


                                                                          1...2...3...


1. H&M, On Ice
2. Lovely Wibo, 333
3. Vipera Jumpy 163
4. Colour Alike, Wielki Błękit 201
5. Inglot 970
6. Sensique, Sea Breeze
7. Models Own, Beth's Blue




8. Golden Rose, Ceramic 136
9. Golden Rose, Ceramic 168
10. Color Club, Luimincent
11. Zoya, Crystal (sample which SpookyNails sent me)




12. Vipera Jumpy, 162
13. Orly, Snowcone
14. Catrice, Light as Air
15. Rimmel, Aqua Cool
16. Orly, Cashmere Cardigan
17. TopShop, Blue Monday



18. IsaDora, Sprycan Blue (crackle)
19. Barry M, Indigo
20. Revlon, Royal
21. Models Own, Purple Rain




22. Vipera High Life, 805
23. Inglot 992
24. Barielle, Falling Star
25. Bell, 506 (it looks different in person/na żywo całkiem inny, sorry!)
26. Models Own, True Blue
27. H&M duo, Navy Cosmos


28. Wibo 399
29. Essence, Tryin to be cool
30. Wibo, 58
31. Sensique, Sky Blue
32. Dor 5/1
33. Essence, Forever Mine 04




 34. OPI, Suzi Says Feng Shui
35. Catrice, New York
36. Wibo, 394
37. Orly, Silk Sapphire
38. Catrice, Hip Queens Wear Blue Jeans
39. Essence, Into The Dark
40. Essie, Bobbing for Baubles




41. Eveline, 425
42. Colour Alike, Q 100
43. China Glaze, Calypso Blue
44. Vipera Jumpy, 149
45. Essence, Blue Addicted


46. Bell, 302
47. Safari, 64
48. Color Club,
49. Belll, 521
50. Inglot 942
51. H&M, Metallic Petrol

52. OPI, Ski Teal You Drop
53. OPI, Cuckoo For The Color
54. Catrice, Houston's Favorite
55. Catrice, Beam me Scotty!
56. Catrice, Moonlight Express
57. Bell,  Spark 1
58. Vipera, 475



My newest blue polishes/ Moje najnowsze niebieskie lakiery


59. Virtual Fashion Mania,  Not Forget Me
60. Ylin Mood
61. Sally Hansen, Pacific Blue 420
62. My Secret, Turquoise Wave
63. My Secret, Sky Blue
64. Wibo, Jeans Club 3

21 comments:

  1. co za kolekcja, i to w moim ulubionych pazurkowym kolorze *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaa! a w następnej notce to ja poproszę o żółcie!

      Delete
  2. ten sally hansen 420 ma boski kolor <3

    ReplyDelete
  3. Rozwalił mnie Twój tekst: ,,Pewnie jestem psychiczna, ale mam jeszcze całkiem sporo niebiskich kolorów na liście moich muszmieciów..." ;D
    Chyba też nie wyjdę na normalną, jak napiszę, że gdybym miała taką kolekcję, to bym nie robiła nic innego, jak się nią ciągle zachwycała ^^
    Uwielbiam niebieski na paznokciach!

    ReplyDelete
  4. uwielbiam niebieskie lakiery :D

    ReplyDelete
  5. ale cudne cudowności =) lubie niebieskie odcienie na paznokciach, chociaż aż takiej sporej kolekcji nie mam (ale kto wie jak się ona rozmnoży za jakiś czas xD)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj, na początku to ja też tak miałam! :D

      Delete
  6. Ahhh piękna kolekcja niebieskości :D

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam takie posty! Kolekcja piękna, Sweterka zazdraszczam szalenie :-) i te ceramiczne Golden Rose mnie zaintrygowały...

    ReplyDelete
    Replies
    1. One takie dziwaczne bardzo, postaram się wrzucić niedługo. Bardziej do layeringu (ale ja jestem niecierpliwa z warstwami;) )

      Delete
  8. Właśnie zakochałam się w Snowcone Orly *.*

    ReplyDelete
  9. boskie, oddawaj Snowcone :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Snowcone jest boski, to fakt. :p I kryje świetnie.

      Delete
  10. totalnie świetna kolekcja! :)

    ReplyDelete
  11. moja kolekcja niebieskości nie jest tak imponująca jak Twoja, ale wszystko przede mną, bo od dłuższego czasu mam nieprzerwaną zajawkę na ten kolor! :-)

    ReplyDelete
  12. love it !! some awesome colours in there xx

    ReplyDelete
  13. ile sztuk liczy cała kolekcja lakierów ?

    ReplyDelete
  14. Wow, nieźle, pokaźna kolekcja :D No i niebieski, mój ulubiony, twarzowy kolor :D
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...