Tuesday, 5 June 2012

Inglot 803

Inglot 803
This is one of my oldest Inglot polishes, I bought in high school and I liked it so much that I repurchased 803 some time ago. When I was younger and went to school I needed a soft and subtle nail polish and this muted pink was just perfect (it is muted, calm but doesn't have any grey tones). And 7-8 years ago it wasn't easy to get pink which wasn't nasty and frosty, really! It's rose, powder pink, very pretty and safe. Many people complain about Inglot's quality, but I think it's alright (newer and older formula), I've got a couple of worse shades (like in case of any other brand, really), but in general I like them a lot (and the fact that it's a Polish brand makes me really proud!) 2 coats here.

                                                                            *  *  *
Inglot 803
To jeden z moich najstarszych lakierów Inglota, tzn swój pierwszy kupiłam jeszcze w liceum i tak się polubiliśmy, że musiałam kupić go drugi raz jakiś czas temu. Jak byłam młodsza i chodziłam do szkoły, to potrzebowałam dyskretnego i ładnego lakieru - taki stonowany róż był idealny (jest spokojny i jakby wyblakły, ale nie ma żadnych szarych tonów). Jakieś 7-8 lat temu wcale nie było łatwo kupić różowego lakieru, który nie był wstrętny i perłowy, serio! 803 jest taki różany i pudrowy, według mnie bardzo ładny, a co najważniejsze, bezpieczny. Wiele osób narzeka na jakoś Inglota, ale dla mnie są w porządku (zarówno te nowsze jak i te starsze). Co prawda mam kilka gorszych kolorów (ale to chyba zdarza się w każdej firmie) i ogólnie bardzo je lubię. A poza tym, jestem dumna, że mamy taką fajną firmę w Polsce! Na zdjęciu 2 warstwy.





17 comments:

  1. Piękny kolor, na co dzień, muszę o nim pamiętać, lubię taki subtelny efekt ;)

    ReplyDelete
  2. Miałam go kiedyś, ale chyba zbyt szybko odpryskiwał i powędrował w świat :) Niemniej jednak kolor był idealny do szkoły, żeby nikt się nie czepiał, a dłonie nadal wyglądały na zadbane ;) (należę do starych czasów, kiedy paznokcie do szkoły malowało się na neutralne kolory, o ile w ogóle ;))

    ReplyDelete
  3. Śliczny kolor, mam dość podobny z Golden Rose i faktycznie taki odcień jest idealny na okazje, kiedy trzeba mieć bezpieczny manicure :)

    ReplyDelete
  4. Mozna wiedziec ile łacznie posiadasz lakierów ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sporo, dokładnie nie wiem. ;) Ostatnio nawet nie kupuję nic, chyba na razie mi wystarczy.

      Delete
  5. Jak to dobrze, że dożyłyśmy czasów, w których w sklepach oprócz perły jest cała masa innych wykończeń. Niebo lakierowe ;>
    Całkiem fajny ten nudziakowy róż :)

    ReplyDelete
  6. Ojej <3 zakochałam się w tym kolorze. chyba wybiorę się po niego do Inglota :)

    ReplyDelete
  7. o nawet mi się w miarę podoba :)

    ReplyDelete
  8. bardzo lubię lakiery Inglot, moim zdaniem są bardzo dobre jakościowo, dodatkowo ogromny wybór kolorów, odcień tego lakieru jest śliczny, spokojny i tak jak piszesz bardzo dzienny :)

    ReplyDelete
  9. Dzisiaj podobny chciałam kupić, ale przypomniałam sobie stertę lakierów, które czekają, by je użyć! :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...