Sunday, 17 June 2012

Dragon Fruit

Hello!
Just a quick note for today, I had a very lazy weekend and don't feel like writing a lot today. I did this nail art yesterday while watching Euro 2012 (I was so stressed that I couldn't look too much!). I think dragon fruit is one of the coolest looking plants ever! It's just so fun, colourful and yummy. It's also very easy to do, so I hope you'll enjoy my idea and give it a go some day.


                                                                         *  *  *
Na dziś notka na szybko. Miałam bardzo leniwy weekend i szczerze mówiąc, trochę nie chce mi się rozpisywać. Zrobiłam ten wzorek wczoraj w czasie oglądania meczu (tak się stresowałam, że nie mogłam za dużo patrzeć). Wydaje mi się, że pitaja to jedna z najfajniej wyglądających roślin. Jaskrawa i apetyczna. :D Poza tym, bardzo łatwo zrobić taki wzorek...mam nadzieję, że się Wam spodoba i może kiedyś też go wypróbujecie. ;)

Source: Wikipedia

19 comments:

  1. o fajne, nie słyszałam nigdy o takiej roślinie.

    ReplyDelete
  2. Bardzo ciekawe :D Fajna inspiracja :)

    ReplyDelete
  3. Tymi paznokciami narobiłaś mi smaka na pitaje :P już dawno jej nie jadłam

    ReplyDelete
  4. ale świetnie :D smoczy owoc, ciekawa nazwa:P

    ReplyDelete
  5. uwielbiam dragonfruita, chociaż ciężko go spotkać. paznokcie wyglądaja bosko!

    ReplyDelete
  6. Smoczy owoc jak żywy! Odkąd ujrzałam go po raz pierwszy i zjadłam - raptem 3 miesiące temu- bezustannie go napotykam, również w kosmetykach :)

    ReplyDelete
  7. O matko, takiego owocu jeszcze nie jadłam. Czas nadrobić *.*

    ReplyDelete
  8. łał, super! :) ale o tym owocu to pierwsze słyszę

    ReplyDelete
  9. Świetny mani.Aż nabrałam ochoty,żeby skosztować wreszcie smoczego owocu.Strasznie jestem ciekawa jaki ma smak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też jestem ciekawa, bo do tej pory jadłam tylko kandyzowane, a to raczej nie to samo, co świeży owoc!

      Delete
  10. dobre mam skojarzenia, bo właśnie od razu przed oczyma miałam ten owoc :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to się cieszę - chyba znak, że mani wyszło. :)

      Delete
  11. fajny pomysł! :) http://szelkaszel.blogspot.com/2012/06/holly-fulton.html

    ReplyDelete
  12. Super wyszło, bardzo lubię "paznokciowe ramki".

    ReplyDelete
  13. I really love these, they have an 80's feel to them :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...